Napisano 14 Marzec 200817 l Jestem na tym forum nowy, więc przede wszystkim witam serdecznie. Chciałbym prosić o komentarze do sceny, którą zacząłem wczoraj. W załączeniu testowy render. Scena renderowana w Vrayu, oświetlenie - na razie IESy + jeden vraylight. Tekstury użyte do posadzki i ścian to wycinane fragmenty tekstury kamienia i obracane tak, aby się nie powtarzały. Poza tym standrdowe materiały vraymtl - chrom, porcelana, lustro. Po próbnym renderze widzę, że nie pasują mi odbicia na kamieniu i surowa ściana za meblem. Jak je hm... "ruszyć", aby były bardziej realistyczne? Wszelkie uwagi i wskazówki mile widziane. Pozdrawiam!
Napisano 15 Marzec 200817 l Te ręczniki wyglądają jak siateczka z mikrofibry :D. To drewno takie jakieś delikatnie dzikie. Na twoim miejscu, zwiększyłbym odbijalność światła na tym drewnie (żeby troszke się odbijało, tj. było bardziej jasne) a u reszty delikatnie zmniejszył. Poza tym, podoba mi się ;) . Rozumiem że to dopiero testy, więc miło. Niestety, nie mam czasu wytłumaczyć ci jak ustawić materiały aby było realistyczniej, przykro mi. PS. My też Cię witamy :) .
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto