Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jestem na tym forum nowy, więc przede wszystkim witam serdecznie.

Chciałbym prosić o komentarze do sceny, którą zacząłem wczoraj. W załączeniu testowy render.

Scena renderowana w Vrayu, oświetlenie - na razie IESy + jeden vraylight. Tekstury użyte do posadzki i ścian to wycinane fragmenty tekstury kamienia i obracane tak, aby się nie powtarzały. Poza tym standrdowe materiały vraymtl - chrom, porcelana, lustro.

 

Po próbnym renderze widzę, że nie pasują mi odbicia na kamieniu i surowa ściana za meblem. Jak je hm... "ruszyć", aby były bardziej realistyczne?

 

Wszelkie uwagi i wskazówki mile widziane.

 

Pozdrawiam!

 

b0ad25ebf994f4a1.jpg

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 962
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Te ręczniki wyglądają jak siateczka z mikrofibry :D. To drewno takie jakieś delikatnie dzikie. Na twoim miejscu, zwiększyłbym odbijalność światła na tym drewnie (żeby troszke się odbijało, tj. było bardziej jasne) a u reszty delikatnie zmniejszył. Poza tym, podoba mi się ;) . Rozumiem że to dopiero testy, więc miło. Niestety, nie mam czasu wytłumaczyć ci jak ustawić materiały aby było realistyczniej, przykro mi.

 

PS. My też Cię witamy :) .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności