ondriu Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 Witam! Mam spory problem, a mianowicie mam w scenie ustawione tlo z jpga (wpisanie obiektu w otoczenie). Przy puszczeniu renderu zamiast mojego zdjecia renderuje sie czarne tlo(obiekt renderuje sie ok). Dodam jeszcze ze mam ustawione sky light i fizyczna kamere. I jeszcze jedno w viewporcie tlo jest widoczne. Probowalem na rozne sposoby usaiwic te tlo ale bez rezultatow. Prosze o pomoc i z gory dziekuje. Przedstawiam linki z ustawieniami: http://www.freeimagehosting.net/uploads/eb34ec66e3.jpg http://www.freeimagehosting.net/uploads/78659709db.jpg
ondriu Napisano 15 Marzec 2008 Autor Napisano 15 Marzec 2008 nie nie stety tlo nie jest przysloniete.
wookash_3d Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 Przeciągasz tą mapkę z "Environment Map" do pustego slotu w Material editorze, wybierasz Instance, rolujesz w dół i w "Output" ustawiasz "Output Amount" na jakieś 100 - 200 zależy od sceny i innych ustawień.
Gość larks77 Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 miałem podobną syt. i rowiazłem ją w ten sposób,że wziłąem vray light material mulitply tegoz mat. na 2,5 jako mapę tło nałozyłem na objekt i jest widoczny
naeq Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 Chodzi o to że Fizyczna kamera inaczej odbiera otoczenie i oświetlenie, przy niej każde światło musi mieć bardzo duże wartości, wykluczając V-Ray suna. Tak też jest z tłem, ono ma swoją wartość standardowo ustawioną na 1.0, by mogło być widoczne dla Psy Kamery trzeba tło nadać jako materiał który można podkręcić :) do wartości np. 200. Ja do tego używałem np. VRayMap.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się