Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Chcialbym zrobic na scianie powierzchnie z marmuru i pozniej przy pomocy innej mapy w bumpie podzielic ja na plytki. Na sciane narzucilem UVW Map i rozciagnalem mape do rzadanej wielkosci. Teraz wrzucam w slot BUMP mape od plytek, nadaje jej ID 2 (marmur mial 1) w UVW Map skaluje ja do odpowiedniej wielkosci. Po wyrenderowaniu mapa marmuru zrownala sie z wielkoscia mapy bumpa, a chcialem, zeby mialy rozne rozmiary. Co robie zle i jak to poprawic?

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Żadne ID2. Modyfikatora UVW nie dotykasz już po dopasowaniu do marmuru. Ustawiasz teksturze bumpa żeby używała UVW map channel 2. Nadajesz jeszcze drugi modyfikator UVW, ustawiasz mu map channel na 2 i dopasowujesz do tekstury bumpa. Masz dwie tekstury - jedna używa uvw1, druga uvw2. Do tego 2 modyfikatory uvw z ustawionymi kanałami 1 i 2 dla poszczególnych tekstur. Będzie działało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności