woyt Napisano 18 Marzec 2008 Share Napisano 18 Marzec 2008 Witam Ostatnio tylko pytam i pytam. Takze teraz tez bede pytał :) 1_jak maxwell działa z windowsem 64 bit. Chciałbym go zainstalowac i obawiawiam sie ze moze "coś" nie chodzić. 2_jak zrobić materiał-lustro w maxwellu. Dziękuje za odpowiedz Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 19 Marzec 2008 Share Napisano 19 Marzec 2008 1 jak ze wszystkim innym 2 ustaw roughness na 0 i kolor na biały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdeno Napisano 19 Marzec 2008 Share Napisano 19 Marzec 2008 i Nd na większe niż 3 np. jakieś 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woyt Napisano 20 Marzec 2008 Autor Share Napisano 20 Marzec 2008 Master Kiełbaster, Zdeno bardzo dziekuje za podpowiedz. Materiał lustra wyszedł pieknie. jak zainstalij win 64 bit to napisze co sie dzieje z maxwellem, ale mam nadzieję z e nic nie bedzie sie dziac :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdeno Napisano 20 Marzec 2008 Share Napisano 20 Marzec 2008 puść render tej samej sceny na win32 i potem na win64 i podaj jaka jest różnica w wydajności. np. nastaw SL np. na 15 i sprawdź ile każdej wersji zajęło doliczenie do tego poziomu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek07 Napisano 1 Wrzesień 2008 Share Napisano 1 Wrzesień 2008 Popieram pomysł, bom też ciekaw ! ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyman Napisano 25 Wrzesień 2008 Share Napisano 25 Wrzesień 2008 Z wlasnych obserwacji ktore nie koniecznie musza pokrytwac sie z doswiadczeniami innych: Generalnie roznica pomiedzy x64 a x86 jest taka ze jest mozliwosc korzystania z calej dostepnej pamieci RAM zatem sceny z duza iloscia poly zdecydowanie szybciej sie wczytuja (mowie tu o przykladach rzedu 10mln i wzwyz bo z takimi generalnie mam doczynienie). Nie wiem czy to jest oficjalnie podtwierdzone, ale zauwazylem ze na x86 nie idzie renderowac obrazkow o duzej rozdzielczosci. W tym przypadku stosunek wielkosci obrazka wyjsciowego zalezy od zlozonosci sceny. Np: scene z 30mln poly nie udaje sie odpalic na wiecej niz 1800x900. Zwyczajnie aplikacja wywala sie. Natomiast na x64 spokojnie moge renderowac nawet i 7000x7000. Jezeli chodzi o szybkosc to zwykle odpalenie testu na prostej scenie daje wzrost wydajnosci rzedu 15-20% ____ Wszystkie powyzsze zjawiska zostaly zaobserwowane na Viscie Ultimate x64, 8gb RAM, Maxwell 1.6 x32, Maxwell 1.7.8 x32, Maxwell 1.7.8 x64. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się