Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No to mam tak, testuję sobie reaktory max'a, sprawdzam ich moce bo warto to wiedzieć ;] Chciałbym zrobić coś takiego. Leci fala uderzeniowa, i stoją pudła, fala leci w te pudła i je rozsypuje. Dałem Rigid Body Collection, do jego kolekcji dałem plane'a ( podstawa ), plane'a 2 ( fala uderzenieowa ) i kilka box'ów. Fali uderzeniowej dałem ruch po prostej, wprost na box'y. Pudła mają wagę, ponieważ są symulowane, plane'a 2 nie ma, ponieważ nie leciał by prosto, tylko upadł na placka.... Symuluje, i niestety, fala przelatuje przez box'y. Reaktor nie uwzględnia plane'a 2, czy używam złego reaktora do takich akcji? Czy mam coś źle zaznaczone?

 

Z góry dzięki za pomoc.

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

spróbuj dodać mu masę większą od boxów nadaj ruch, a w properties pod reactorem zaznacz unyieding (będzie się poruszał według animacji nadanej mu przez ciebie i brał udział w symuacji)

Napisano

daj pudełkom mesh convex hull a planeom concave mesh. Sprawdź czy na początku symulacji nic się nie przecina, a jeśli tak przestaw żeby sie nie przecinało. Włącz silnik fizyki havok 3.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności