Jump to content

Hawk111

Members
  • Content Count

    66
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Good

About Hawk111

  • Rank
    Member
  1. Ponieważ po długiej nieobecności udało mi się doprowadzić jakąś pracę do końca, wrzucam i czekam na słowa krytyki. Analogowy syntezator zrobiony w ramach treningu. Przy okazji miałem pierwszy raz do czynienia z v-rayem. 3D Studio Max + V-ray + Gimp. [ATTACH=CONFIG]89422[/ATTACH]
  2. ok dzieki za pozytywne opinie i pomoc, poprawie ta sciane przesune teksture na podłodze i zmniejsze refleksy na drewnie i wrzuce do finished, może zrobie jeszcze czysty render w studiu
  3. Chciałem sobie na szybko zrobic taki o mikrofon AKG, ale zatrzymał mnie pewien problem. Czy mozecie mi powiedzieć jak poprawnie zchamferować zaznaczone krawędzie? Próbowałem dawać chamfer i potem ręcznie poprawiac ale za każdym razem zostawały jakieś bugi. Bede wdzięczny za pomoc.
  4. Tak jak mi poleciliście przerzucam wątek do WiPa. Co prawda minęło troche, ale nie miałem czasu bawic sie w 3D. Wiec wracajac do pracki, nie trzeba profesjonalisty zeby stwierdzić że jest nie tak jak byc powinno. Poradźcie co zrobic żeby materiały wygladały lepiej? Przede wszytskim jak w mentalu zrobic realistyczny metal, bo te presetowe to sie nadają jedynie do czyściutkich wizek. Zastanawiałem sie też czy nie wyrenderować go bez zabrudzen w studiu, ale niewiem jak by sie to miało to modelu archaicznego karabinu.
  5. Pokaż z lepszego ujecia, na prezentacje modelu takiej broni to bym proponowął ujęcie z ,,profilu" i jakkies lepsze z perspektywy. Chociaż tutaj itak widac ze dosyć ubogi detal. Strzelba to wbrew pozorom nie tylko kolba i długa rurka. Wydłub tu cos jeszcze
  6. Jako ktoś dosyć zielony w texturowaniu, unwrapowaniu i tym podobnych rzeczach mam pytanie: Czy jest możliwe pomalowanie w mudboxie przedmiotu a potem exportowanie tego do jakieś bitmapy i nałożenie w maxie? Jeśli tak to moze ktos zna tutorial, albo byłby taki miły żeby opisac krok po kroku jak to zrobić?
  7. no mapowanie siadło, ale modeling dobry raczej, niektóre krawędzie chyba za ostre. No i na suficie jest plama swiatła jakby wisiała tuż pod nim lampa, ale chyba jest niewidzialna. Umieść światło tak zeby było poza kadrem, jak nie chce ci sie robic lampy, czy czegoś takiego. Sam jestem leniem i staram sie wysiłek do minimum ograniczać, ale tu jeszcze trzeba troche pracy włożyc.
  8. z tą mgiełką ujęcia pojedynczych puszek wygladaja kozacko. Ta mgiełka to w 3d czy w postprodukci? w czym render?
  9. Jakoś dziwnie to wygląda. Drabina jakby wisiała w powietrzu i postać też wygląda jakby stała na nicości.
  10. Powiem szczerze że boje sie czy przy moich umiejętnosciach texturowania karabin nie bedzie wyglądał gorzej po nałożeniu materiałów. Dlatego dałem sam model już do finished works.
  11. Karabin z czasów 2 wojny. 3D studio max + mental ray. Za jakiś czas pewnie dam update z texturkami
  12. jakby to był render to bym sie pożegnał z grafika raz na zawsze
  13. modeling naprawde dobry, jak na tydzien nauki to wrecz genialny. Niestety texturki są słabej jakosci i widac powtarzalność bruku jak już powiedział Smoku jak i zabrudzeń nad łukami. Jak dla mnie teraz to tylko ustawienie kamery, lepsze texturki i render.
  14. ja bym zmienił troche kolorystyke kamienia, bo sie troche zlewa z wodą. Dobrze by wyglądały jakieś delikatne pękniecia w miejscu wbicia miecza ale tyle pewnie już wymysliłeś
  15. no specjalnie dałem link do tej kolekcji mebli, bo wiedziałem że brak klamek bedzie przedmiotem zainteresowania. Ok dzieki za odpowiedzi
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy