Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No to mam tak, testuję sobie reaktory max'a, sprawdzam ich moce bo warto to wiedzieć ;] Chciałbym zrobić coś takiego. Leci fala uderzeniowa, i stoją pudła, fala leci w te pudła i je rozsypuje. Dałem Rigid Body Collection, do jego kolekcji dałem plane'a ( podstawa ), plane'a 2 ( fala uderzenieowa ) i kilka box'ów. Fali uderzeniowej dałem ruch po prostej, wprost na box'y. Pudła mają wagę, ponieważ są symulowane, plane'a 2 nie ma, ponieważ nie leciał by prosto, tylko upadł na placka.... Symuluje, i niestety, fala przelatuje przez box'y. Reaktor nie uwzględnia plane'a 2, czy używam złego reaktora do takich akcji? Czy mam coś źle zaznaczone?

 

Z góry dzięki za pomoc.

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

spróbuj dodać mu masę większą od boxów nadaj ruch, a w properties pod reactorem zaznacz unyieding (będzie się poruszał według animacji nadanej mu przez ciebie i brał udział w symuacji)

Napisano

jak chcesz zamieść plik mogę go zobaczyć, na sucho nie widzę innego problemu który może to powodować

Napisano

daj pudełkom mesh convex hull a planeom concave mesh. Sprawdź czy na początku symulacji nic się nie przecina, a jeśli tak przestaw żeby sie nie przecinało. Włącz silnik fizyki havok 3.

Napisano

dobra plaine nie ma grubości potraktuj go extrudem i włącz symulacje u mnie działa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności