Skocz do zawartości

jak wymodelowac wanne i kibelek ?? prosze o rady


mirekbini

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ja podpinam się pod prośbę dotyczącą kibelka ;)

Niby łatwe ale konkretnie ten obiekt sprawia mi problemy. Kibel w moim wykonaniu wygląda bardzo nierealnie i nie kształtnie. Próbowałem robić go z boxa, cylindra, ze splineów i nic z tego. Z góry dzięki za pomoc, i proszę o wyrozumiałość ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kibel w moim wykonaniu wygląda bardzo nierealnie i nie kształtnie.

 

Hej, skoro juz doszedłeś do tego ze wygląda niekształtnie, to jedyne co Ci zostaje to poprzesuwać verteksy tak aby kształtnie wyglądał, innej metody nie ma

 

Wygugluj sobie kibelek jako referke i jedziesz

 

a z czego zaczniesz to juz Twoja osobista preferencja..technika modelowania jest jak pupa, kazdy ma własną ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest jak ludzie bez podstaw modelowania biora sie za vizki :) (to taka uwaga do pewnej osoby ktora twierdzila ze mozna robic super wizki nie znajac sie na modelowaniu)

 

A uwaga do was, google nie boli, wpisanie "toilet modeling tutorial" wyrzuca co trzeba

http://www.graphic-tutorials.com/modeling/3d-max/psycho-mom-project-overview-part-1-modeling.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej ;)

Ten tutorial znałem ale i tak nie potrafiłem wymodelować kibelka.

Problem jednak tkwił w mojej postawie i wrodzonym lenistwie ;]

 

Dzisiaj usiadłem do max'a i po paru nieudanych próbach w końcu udało się stworzyć coś przypominającego toalete. Proszę o porady, co zmienić i jak by wyglądało lepiej. Dzięki ;)

 

kibelcu4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt zawiasy śmieszne, olałem trochę szczegóły bo modelu do niczego używać nie będę. Chodziło jedynie o poćwiczenie/nauczenie się.

 

mirekbini> Najlepiej chyba modelować z cylindra tak jak w tutku.

deske nie robiłem z plane, tylko ze splineów ( dolna cześć loft+meshsmoth, "klapa" editable poly+shell+meshsmooth

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno być problemów, ale możesz zacząć od plane, poprzesuwać vertexy i extrudować, jak jakieś krawędzie chcesz bardziej "kanciaste" po MS, używaj chamfera. Co do wanny to nie wiem, taką prostokątną, to z boxa i potem jedynie środek wymodelować. Możesz też iść na skróty i z boxa booleanem przy użyciu np: kapsuły, wyciąć dziure (ale siatka często się kopie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności