Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Staram się stworzyć w 3ds maxie gitarke ale jako że jestem w tym zupełnie nowy to mam pytanie. Jak ustawic aby osie obrotu klucza byly nei wzgledem świata a jego ukladu odniesienia. Trudno to wyjaśnić więc zamieszczam obrazek jak o wygląda:

 

gizmokc3.png

 

 

A moim celem jest coś takiego ( w photoshopie nie było trudno to osiągnąć xD)

 

gizmocopyto8.gif

 

Chodzi o to żeby obracanie względem osi X (zielona) była jak w realu...mam nadzieje że nikogo nie przyprawie o mdłości spowodowane moją niewiedzą :]

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak robisz Affect pivot only, to najlepiej wycentrowac pivot, a nastepnie zostawic pivot w spokoju i uzyc ComboBoxie o nazwie "Reference coordinate system" (jest opisany tylko jak sie na niego najedzie) opcji 'Local'. (ten combobox jest w menu-ikonkowym-górnym, zaraz po prawej od narzedzia "scale" i "rotate"). Sprobuj tego. Czasami to działa dobrze, czasami gorzej, zalezy jakie wczesniej robiłes przekształcenia ( z tego co zaobserwowałem ).

Pozdro.

Napisano

paczku zloty dzieki bardzo xD nie dosc ze juz wiem co i jak to kolejne info do mej pustej skorupy. DZIEKI JESZCZE RAZ. Postaram się wrzucić inne shoty ale narazie podmieniam prawie wszystkie elementy bo poprzednie są tragiczne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności