Skocz do zawartości

Obiekt3D: K751r - moja pierwsza komorka :)


Rekomendowane odpowiedzi

No cóż... wlasnie skonczylem taka oto prace... widze wlasciwie wiecej bledow niz rzeczy zrobionych ok, ale wytykanie ich zostawie Wam :) pomijajac pogmatwana siatke to jeszcze zle ustawilem textury na klawiszach i jeszcze pare bledow sie znaaajdzie :) no ale mialem przeciez nie wymianiac... chcialem pocwiczyc modelowanie i pomyslalem ze chyba najlepiej bedzie jesli na poczatku spróbuje wymodelowac cos wymyslonego przeze mnie :) dzieki temu nie bede musial martwic sie, ze cos nie przypomina tego czegos w oryginale :) dobra no to ja Was zostawiam sam na sam z renderami :)

 

k751ror9.th.jpg

 

siatka

 

siatkyng6.th.jpg

 

Na wszystkie komentarze odpisze pod wieczór :)

 

Wesolych Świąt . . . :)

 

Ps. 3ds Max 8 + MR, Paint Shop Pro 9.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Od siebie dodam, że lepiej byłoby zaokrąglić nieco krawędź joystika - obiekty w tak małej skali jak komórka rzadko mają idealnie ostre krawędzie, pozatym w połączeniu z dobrym metalicznym materiałem ładnie będzie na tych krawedziach wyłapywać światło. Ustaw najlepiej kadr tak zeby pokazać wejścia na spodzie, tak jak na screenie z siatką. I jeszcze dof dość duży, a AA miejscami kuleje.

 

tak na marginesie to nie kładź komórki na ziemi, lepiej nie kusić losu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za komentarz ;) nad joystickiem sie nie zastanawialem za bardzo wczesniej... w ogóle renderowałem w pospiechu, nastawilem sie na jakas godzine renderowania, góra dwie a tu zeszlo z kilkanascie ;] i wlasnie nie za bardzo zwrocilem uwage na ustawienie kamery i dopiero pozniej to zauwazylem ;/ DOF za mocny :) tak, zgadzam się :) o texturze podlogi to juz nic nie mówie ;] nastepnym razem bedzie lepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności