Posted March 23, 200817 yr No cóż... wlasnie skonczylem taka oto prace... widze wlasciwie wiecej bledow niz rzeczy zrobionych ok, ale wytykanie ich zostawie Wam :) pomijajac pogmatwana siatke to jeszcze zle ustawilem textury na klawiszach i jeszcze pare bledow sie znaaajdzie :) no ale mialem przeciez nie wymianiac... chcialem pocwiczyc modelowanie i pomyslalem ze chyba najlepiej bedzie jesli na poczatku spróbuje wymodelowac cos wymyslonego przeze mnie :) dzieki temu nie bede musial martwic sie, ze cos nie przypomina tego czegos w oryginale :) dobra no to ja Was zostawiam sam na sam z renderami :) siatka Na wszystkie komentarze odpisze pod wieczór :) Wesolych Świąt . . . :) Ps. 3ds Max 8 + MR, Paint Shop Pro 9.
March 23, 200817 yr Ja tu nie widze zadnych nie dopracowan,ale jednak moglbys troche posiedziec nad texturą. Sorki za krytyke ja napewno bym tego lepiej nie zrobil ale wiem jak powinno to wygladac.
March 23, 200817 yr Author Oo mila niespodzianka :) no cóż... zgadzam sie :) aa... dorzuce jeszcze ciekawostke - kolega stwierdzil ze to basen :D
March 24, 200817 yr Od siebie dodam, że lepiej byłoby zaokrąglić nieco krawędź joystika - obiekty w tak małej skali jak komórka rzadko mają idealnie ostre krawędzie, pozatym w połączeniu z dobrym metalicznym materiałem ładnie będzie na tych krawedziach wyłapywać światło. Ustaw najlepiej kadr tak zeby pokazać wejścia na spodzie, tak jak na screenie z siatką. I jeszcze dof dość duży, a AA miejscami kuleje. tak na marginesie to nie kładź komórki na ziemi, lepiej nie kusić losu :)
March 24, 200817 yr Author Dzieki za komentarz ;) nad joystickiem sie nie zastanawialem za bardzo wczesniej... w ogóle renderowałem w pospiechu, nastawilem sie na jakas godzine renderowania, góra dwie a tu zeszlo z kilkanascie ;] i wlasnie nie za bardzo zwrocilem uwage na ustawienie kamery i dopiero pozniej to zauwazylem ;/ DOF za mocny :) tak, zgadzam się :) o texturze podlogi to juz nic nie mówie ;] nastepnym razem bedzie lepiej :)