3dwisdom 16 Posted March 24, 2008 Share Posted March 24, 2008 Witam, moj problem... Mam przykladowy obiekt (np. czajnik), konweruje go na e.poly, zaznaczam polowe poligonow i w parametrach Edit Geometry ukrywam te poligony poprzez Hide Selected. Uzywajac Vray wszystko jest spoko, to jest ukryte w viewport tez jest ukryte w renderze. W fR niestety to nie dziala. Potrzebuje miec ukryte czesc obietu. Wiem ze mozecie mi napisac ze moge rownie dobrze usunac pol obiektu i bedzie ale nie to wlasnie mi chodzi. W animacji nad ktora pracuje potrzebuje ujecia z oczu glonwego bohatera tak aby widzial swoje rece, niestety kamera musi byc za nim aby laddnie wszsytko miescilo sie w kadrze.. Jakies propozycje? z gory dzieki! Link to post Share on other sites
mirach 1,047 Posted March 24, 2008 Share Posted March 24, 2008 Przesun kamere przed bohatea i zmien jej Field of View. Albo ustaw kamerze clipping plane tak zeby nie bylo widac postaci przed samym obiektywem. Link to post Share on other sites
3dwisdom 16 Posted March 24, 2008 Author Share Posted March 24, 2008 FOV sie w tym przypadku nie sprawdzal, zapomnialem wspomniec, ale clipping plane dziala wysmienicie;) wielkie dzieki! pozdr, Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now