Jump to content
3dwisdom

ukryte poligony

Recommended Posts

Witam,

 

moj problem...

Mam przykladowy obiekt (np. czajnik), konweruje go na e.poly, zaznaczam polowe poligonow i w parametrach Edit Geometry ukrywam te poligony poprzez Hide Selected. Uzywajac Vray wszystko jest spoko, to jest ukryte w viewport tez jest ukryte w renderze.

W fR niestety to nie dziala. Potrzebuje miec ukryte czesc obietu. Wiem ze mozecie mi napisac ze moge rownie dobrze usunac pol obiektu i bedzie ale nie to wlasnie mi chodzi. W animacji nad ktora pracuje potrzebuje ujecia z oczu glonwego bohatera tak aby widzial swoje rece, niestety kamera musi byc za nim aby laddnie wszsytko miescilo sie w kadrze..

 

Jakies propozycje?

 

z gory dzieki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przesun kamere przed bohatea i zmien jej Field of View.

Albo ustaw kamerze clipping plane tak zeby nie bylo widac postaci przed samym obiektywem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FOV sie w tym przypadku nie sprawdzal, zapomnialem wspomniec, ale clipping plane dziala wysmienicie;)

wielkie dzieki!

 

pozdr,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy