Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam,

 

moj problem...

Mam przykladowy obiekt (np. czajnik), konweruje go na e.poly, zaznaczam polowe poligonow i w parametrach Edit Geometry ukrywam te poligony poprzez Hide Selected. Uzywajac Vray wszystko jest spoko, to jest ukryte w viewport tez jest ukryte w renderze.

W fR niestety to nie dziala. Potrzebuje miec ukryte czesc obietu. Wiem ze mozecie mi napisac ze moge rownie dobrze usunac pol obiektu i bedzie ale nie to wlasnie mi chodzi. W animacji nad ktora pracuje potrzebuje ujecia z oczu glonwego bohatera tak aby widzial swoje rece, niestety kamera musi byc za nim aby laddnie wszsytko miescilo sie w kadrze..

 

Jakies propozycje?

 

z gory dzieki!

  • Replies 2
  • Views 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Przesun kamere przed bohatea i zmien jej Field of View.

Albo ustaw kamerze clipping plane tak zeby nie bylo widac postaci przed samym obiektywem.

  • Author

FOV sie w tym przypadku nie sprawdzal, zapomnialem wspomniec, ale clipping plane dziala wysmienicie;)

wielkie dzieki!

 

pozdr,

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy