Chazoom Napisano 24 Marzec 2008 Napisano 24 Marzec 2008 Witam ! Jestem tu nowym forumowiczem. Mam problem. Chcę zrobić ( tylko ) wnętrze koloseum ( trybuny ), narazie sam model bez tekstur. Nie ma to być super dzieło sztuki, ale chcę żeby bylo tam wmiarę dużo szczegółów - http://www.artlex.com/ArtLex/r/images/roman_colosse.cutaway.gif - coś jak tutaj. Nie wiem jak się do tego zabrać, a w sieci nie znalazłem obrazów na ktorych mógłbym się wzorować. Dodam jeszcze, że używam Maxa, a swoją przygodę z modelowaniem zacząłem niecały miesiąc temu. Proszę o jakieś wskazówki, może nawet screeny :) Dzięki Chazom
piksar Napisano 24 Marzec 2008 Napisano 24 Marzec 2008 ja tam zawsze ide po najmniejszej linii oporu i zrobiłbym spline w kształcie tych schodów (prawie jak przekrój) i rozmieścił modyfikatorem Lathe dookoła a "dziury" booleanem bym wyciął jednorazowo - zatem zajęłoby wszystko z godzinkę a tak modelowania masz na tydzień
Chazoom Napisano 24 Marzec 2008 Autor Napisano 24 Marzec 2008 Dzięki, mam teraz coś takiego - http://img159.imageshack.us/my.php?image=colopw3.jpg .Da się to jakoś rozmieścić wokół elipsy ? Tobie może godzinkę ale ja się z tym cackam i mi nie idzie ;p
DreaMakeR Napisano 25 Marzec 2008 Napisano 25 Marzec 2008 A nie lepiej użyć modyfikatora Loft ? Będziesz mógł ten przekrój poprowadzić po odpowiednim kształcie, sprawdziłem na szybko i dało rade ;)
Chazoom Napisano 25 Marzec 2008 Autor Napisano 25 Marzec 2008 No, lepiej wyszło bo można rozmieszczać wokól dowolnego kształtu. Teraz jeszcze musze powycinać "dziury" Dobra załóżmy, że mam teraz takie coś - http://img228.imageshack.us/img228/7495/colo24jg7.jpg Jak mogę to teraz fajnie oteksturować ? Jeszcze nigdy nie robiłem tekstur
Rekomendowane odpowiedzi