Jump to content
Sign in to follow this  
premini

Texturowanie placu

Recommended Posts

Witam!

 

Aktualnie zajmuje się projektowaniem placu na studia i mam kilka pytań co do tworzenia renderu.

Cały projekt (2d) posadzki mam zrobiony w autocadzie... powierzchnia placu składa się z wielu podziałów różniących się wymiarami i dodatkowo materiałami:/ wyciąganie wszystkiego po kolei w autocadzie wydaje mi się kiepskim rozwiązaniem... :] no i czasochłonnym :) zwłaszcza, że każde ćwiczenia coś zmieniają w wyglądzie rzutu :/ jak w łatwy i prosty sposób poradzić sobie z tym problemem? aha jeszcze jedno dopiero od jakiegoś czasu zajmuje się 3ds max'em, więc proszę o wyrozumiałość w odpowiedziach ;] z góry wielkie dzięki :)

 

załączam rzut:

http://img409.imageshack.us/my.php?image=nowyoswiecimhy5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja robie to tak,

 

robie jeden solida w Ałtokadzie, w Photoshopie robie bitmape która ma proporcje tego solida, ( oczywiście im większa rozdzielczość takiej bmp tym lepiej). potem ewntualnie robie mape bump, czyli np sam podział kamienia. W 3dmaxie, nadaje solidowi material z tą bitmapą, jeśli dobrze zostanie zrobiona bitmapa, to po użyciu modifikatora uwvmap i daniu opcji box, powinno się samo nałożyć.

 

Pzdr

b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy