premini Napisano 26 Marzec 2008 Napisano 26 Marzec 2008 Witam! Aktualnie zajmuje się projektowaniem placu na studia i mam kilka pytań co do tworzenia renderu. Cały projekt (2d) posadzki mam zrobiony w autocadzie... powierzchnia placu składa się z wielu podziałów różniących się wymiarami i dodatkowo materiałami:/ wyciąganie wszystkiego po kolei w autocadzie wydaje mi się kiepskim rozwiązaniem... :] no i czasochłonnym :) zwłaszcza, że każde ćwiczenia coś zmieniają w wyglądzie rzutu :/ jak w łatwy i prosty sposób poradzić sobie z tym problemem? aha jeszcze jedno dopiero od jakiegoś czasu zajmuje się 3ds max'em, więc proszę o wyrozumiałość w odpowiedziach ;] z góry wielkie dzięki :) załączam rzut: http://img409.imageshack.us/my.php?image=nowyoswiecimhy5.jpg
godzio Napisano 26 Marzec 2008 Napisano 26 Marzec 2008 Ja robie to tak, robie jeden solida w Ałtokadzie, w Photoshopie robie bitmape która ma proporcje tego solida, ( oczywiście im większa rozdzielczość takiej bmp tym lepiej). potem ewntualnie robie mape bump, czyli np sam podział kamienia. W 3dmaxie, nadaje solidowi material z tą bitmapą, jeśli dobrze zostanie zrobiona bitmapa, to po użyciu modifikatora uwvmap i daniu opcji box, powinno się samo nałożyć. Pzdr b
premini Napisano 28 Marzec 2008 Autor Napisano 28 Marzec 2008 może ktoś posiada textury przydatne do placu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się