ArchyTeck Napisano 23 Styczeń 2004 Share Napisano 23 Styczeń 2004 Witam, i o zdrowie pytam... Jestem nowy w tej sekcji, jak i na forum,jak i w 3dmax\'ie (ogólnie do wszystkich: \"dzięli za tutoriale, można sie z nich wiele nauczyć\"). Praca jest właściwie już skończona (w poniedziałek mam oddanie) jednak biorąc pod uwagę, \"mniejszą\" znajomość programu, proszę o opinie, przed \"GŁÓWNĄ OPINIĄ\" profesora. Z góry - dzięki Renderingi wykonane: Pentium 1,5 , radeon 7500 64Mb, 512 sdram, przy użyciu MENTAL RAY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MareG Napisano 23 Styczeń 2004 Share Napisano 23 Styczeń 2004 Witaj nowy uzytkowniku! :) Moje uwagi: Przycial bym z lewej tak, zeby kadr konczyl sie zaraz za lawka - tematem pracy jest \"domek nad woda\" jednak patrzac na obrazek w chwili obecnej - jego tytul powinien brzmiec \"drzewo i lawka nad woda\". Po prostu oko automatycznie ciagnie w strone drzewa, zostawiajac domek jako drugi plan. Nawet proba ratowania sytuacji mniejsza glebia ostrosci nie bardzo sie powiodla - domek jest ostrzejszy, ale i tak pozostaje na drugim planie. Przyjzyj sie temu - zakryj reka lewa czesc kadru i zobacz... Poza tym technicznie poprawnie wykonana vizka. Pozdrawiam Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quasimodo Napisano 23 Styczeń 2004 Share Napisano 23 Styczeń 2004 Zgadzam sie z toba MareG, mnie rowniez jako pierwsze w oko rzucilo sie drzewo z lawka. Ten domek zbyt malo widoczny. Jak dla mnie praca wykonana poprawnie i dobrze, jedyny mankament to kadr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuciel Napisano 23 Styczeń 2004 Share Napisano 23 Styczeń 2004 ladnie wykonana pracka ale drzewko naprawde wydaje sie byc najwarzniejsze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...