Skocz do zawartości

Obiekt3d: Monolit w podziemiach?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Jestem początkującym użytkownikiem Max-a z b. kiepskim warsztatem, więc nie dziwcie się niedoróbkom.

Liczę na konstruktywne zastrzeżenia odnośnie całości, a w szczególności gry światła. Powiem, że póki co na realizm nie macie co liczyć, koncentrowałem się raczej na kompozycji. Wszystko jest dla mnie nowością (przekopuję się ciągle przez tutki) i to co "popełniłem" postanowiłem rzucić Wam na "pożarcie". Dodam, że jest to tylko moje hobby, ale nie widzę innej możliwości nauczenia się tego programu, jak operacja na żywym organizmie.

 

http://images31.fotosik.pl/195/9470a0c25a528fb6.jpg

 

42203f0de0fdf16cm.jpg

Wstyd przyznać, ale już zamieszczenie pracy na tym forum przysporzyło mi bólu głowy... proszę o wyrozumiałość.

 

 

[mod edit]

proszę o umieszczanie obrazków w rozsądnych rozdzielczościach. obrazek 1920px to gruba przesada! dla tego typu grafiki wrzuć obrazek w rozdz: max 1200 i po sprawie. większe wersje pokazuj w formie linka.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Od czego by tu zacząć :)

 

Może od początku :) Z obrazka wynika że render był przeprowadzony scanlinem (podstawowy render MAXa) Sugeruje ci poczytać o Global Ilumination, jest to dość obszerny i w dzisiejszych czasach nieodzowny element renderowania grafiki 3D. Poszukaj o tym na forum jest parę dobrych tutków na ten temat. Skoro wspomniałem o GI to nie wypadało by nie wspomnieć o innych renderach z jakimi współpracuje 3D Studio Max. Jednym z nich jest Mental Ray, jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla początkującego użytkownika, lecz możesz od razu przerzucić sie na Vray'a lub Brazila. Jednak sądzę że zrozumienia podstaw GI łatwiej nauczyć się w Mentalu.

To było by jedno.

 

Teraz druga sprawa, poczytaj więcej o tworzeniu materiałów o bumpie, displase itp.

 

No i trzecia najważniejsza chyba sprawa :) modeluj modeluj i jeszcze raz modeluj, cokolwiek, koty, ptaszki, szklanki, ludzi, samochody... sprawdź się w każdej z tych dziedzin i zobacz w czym czujesz sie najlepiej. No i nie łudź się, że od razu będziesz modelował jak np. nielot007, to niemożliwe musisz ciężko pracować na taką formę :) lecz wszystko jest w zasięgu ręki. Ktoś kiedyś powiedział że bardzo dobra praca to 90% wysiłku i tylko 10% talentu. Nie poddawaj sie na początku i przyj do przodu :)

 

Pozdrawiam

 

P.S.

Witam na forum :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności