kollasus Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Nie wiem, czy zasłużyłem na teczke, bo jestem raczej początkujący (nie bijcie :D ałaaaa xD), ale zaryzykowałem... Mam kilka prac wcześniejszych, ale zacznę od tych dwóch, bo chyba jak dotąd najlepiej mi wyszły. Cienie leżą, wiem, ćwiczę je powoli. Reszta taka... No nie wiem. Już do waszej oceny, aczkolwiek ostrzegam, że nie jestem na miarę OmeN'a czy Leszka_Lenia :D Ostatnia jest ta ostatnia... xD Dajcie jakieś rady, czy idę w dobrym kierunku. Bardzo mi się to przyda :D A - tutaj dzięki dla Ozona, który chętnie pomaga i doradza w prackach oraz Regnara, za jego ciężki wkład w nauczenie mnie (oraz Ozona zresztą) czegokolwiek ;)
QbisieQ Napisano 29 Marzec 2008 Napisano 29 Marzec 2008 Specem nie jestem, ale...widać u Ciebie jakiś taki dziwny kontrast jakościowy (w drugiej). Otóż: drzewka i niebo są całkiem przyzwoite natomiast już ten cały namiot jak i wieżyczka bardzo odstają jakościowo.Nie wspomnę już o tej lampie na wieży która jakby w paincie narysowana....góry w tle tez jakieś takie nie tego... Staraj się utrzymać całość, każdy szczegół w jako takiej spójności i by nic drastycznie nie odstawało pod względem jakości wykonania. Dobra trochę się naczepiałem, ale chyba o to chodziło :) Co do pierwszej pracy to właściwie nic szczególnego ale i nie przeraża, normalna jak na początki... Pozdro !
kollasus Napisano 29 Marzec 2008 Autor Napisano 29 Marzec 2008 No w końcu jakiś comment i pierwsze rady ;) Namiot był "dorabiany", stwierdziłem, że pusto było na dole i może dlatego tak dziwinie wygląda. Na przyszłość postaram się jakoś dostosować do spostrzeżeń. Any1 else ?
Paster03 Napisano 29 Marzec 2008 Napisano 29 Marzec 2008 Pierwszy obrazek trochę płasko wyszedł. Daj bardziej zdecydowane rozjaśnienia może, pogłęb cienie. W frugim obrazku o ile niebo jest bardzo dobre, drzewa nawet dają radę to cała reszta jak zresztą wspomniał QbisieQ mocno odstaje. Najlepiej wywal te elementy i zrób od nowa. Popracuj też nad trawą.