Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam kilka pytań dotyczących modelowania i 1 dotyczące animacji...

 

1.) Czy po utworzeniu np boxa można mu po dodaniu modyfikatora dodać więcej tych "Segs"ów? Wiem, że można zwiększyć liczbe tych szczegułów tzn. segsów zawsze na początku jak się tworzy bryłe.

 

2.) Jak złączyć ze sobą dwie bryły żeby powstała jedna?

 

3.) i to jedno pytanie dotyczące animacji i gier. Jestem początkujący w tej dzidzinie ale wiem soje na temat programowania i 3D ale czy jest konieczność robienia animacji do gry na otwarcie drzwi po kliknięciu na nie myszką?

 

to tyle :)

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Po utworzeniu boxa można mu dodać segmentów na wiele sposobów np:

Narzędzie tessellate, mod tessellate, Chamferowanie krawędzi, dodawanie nowych krawędzi przez connect, slice albo cut...

 

żeby połączyć bryły to np. albo w editable poly czy tam mesh funkcja attach albo operacje boolean np.

Napisano
  • Autor

A gdzie jest ta operacja boolean bo nie widze w midyfikatorach ani żadnej zakładce.

Napisano

zeby zlaczyc dwie bryly to dajesz attach w edit poly a pozniej weldujesz wertexy.

 

boolean jest tam gdzie tworzysz bryly to rozwijasz liste i zdaje sie compund object czy cos :P renderuje mi sie wiec niemam jak luknac

Napisano
  • Autor

Zielony w tym jestem.... Co to zmieni? Albo jak tego użyć żeby działało bo jakoś mi nie wychodzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności