Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W jaki sposób zrobić aby popychacze poruszały się zgodnie z dźwigniami ?

Końcówka musi iść po łuku a drugi koniec musi być zamontowany na jakimś punkcie.

 

dzwigkb2.th.jpg

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Próbuję sie przez to jakoś przebić.

 

Z innej beczki kiedyś robiłem tak że przypisywałem punkty z jednego obiektu do drugiego. Ruch drugim obiektem powodował modyfikację geometrii pierwszego (np osłona na drążku zmiany biegów.) Niestety nie pamiętam jak nazywało sie takie coś i nie mogę znaleźć żadnych informacji :/

Napisano

Muminku.. jeśli chodzi o XSI to możesz to zrobić za pomocą czegoś takiego jak Skin w maxie... w XSI to się nazywa Envelope i znajdziesz w lewym menu po przełączeniu na panel Animation.

Napisano

Kurde działa ale jak zrobić animacje dźwigni ?

Próbuje dać szkielet 3d ; wciskam ctrl (snap to point) najeżdżam na punkt i się XSi wywala.

Chce zobaczyć wszystkie obiekty (góra 3) klikam A i się XSi wywala :/

 

Jeszcze jedno jak przypisać węzeł od szkieletu do dźwigni ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności