Muminek Napisano 2 Kwiecień 2008 Napisano 2 Kwiecień 2008 W jaki sposób zrobić aby popychacze poruszały się zgodnie z dźwigniami ? Końcówka musi iść po łuku a drugi koniec musi być zamontowany na jakimś punkcie.
Muminek Napisano 2 Kwiecień 2008 Autor Napisano 2 Kwiecień 2008 Próbuję sie przez to jakoś przebić. Z innej beczki kiedyś robiłem tak że przypisywałem punkty z jednego obiektu do drugiego. Ruch drugim obiektem powodował modyfikację geometrii pierwszego (np osłona na drążku zmiany biegów.) Niestety nie pamiętam jak nazywało sie takie coś i nie mogę znaleźć żadnych informacji :/
JmTm00 Napisano 2 Kwiecień 2008 Napisano 2 Kwiecień 2008 Muminek...wire parametters to sie zwie i jest pod RMB :]
Kris_R Napisano 3 Kwiecień 2008 Napisano 3 Kwiecień 2008 Muminku.. jeśli chodzi o XSI to możesz to zrobić za pomocą czegoś takiego jak Skin w maxie... w XSI to się nazywa Envelope i znajdziesz w lewym menu po przełączeniu na panel Animation.
Muminek Napisano 3 Kwiecień 2008 Autor Napisano 3 Kwiecień 2008 Kurde działa ale jak zrobić animacje dźwigni ? Próbuje dać szkielet 3d ; wciskam ctrl (snap to point) najeżdżam na punkt i się XSi wywala. Chce zobaczyć wszystkie obiekty (góra 3) klikam A i się XSi wywala :/ Jeszcze jedno jak przypisać węzeł od szkieletu do dźwigni ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się