Napisano 5 Kwiecień 200816 l No to to wygląda mniej więcej tak. Pierwszy slot to mapka blend. W jej dwóch slotach następująco: - mapka, tekstura obiektu - mapka edgesów, mentalray - no i tu mam problem, nie wiem jak zrobić, by świeciła tylko siatka modelu, która zostanie odkryta przez np. gradient w slocie maski. Gdy ją odkrywam, świeci cała powierzchnia obiektu. Myślałem, czyby tu nie wstawić slotu blend i znów mapka świecąca i przeźroczysta, ale nadal nie wiem, jak zrobić, żeby świeciła tylko ta nieszczęsna siatka. - mapka maska, gradient ramp, który po woli odkrywa siatkę a "znika" teksture. Mam nadzieję, że się wyraziłem dość jasno, bardzo proszę o pomoc, bo nie mam w ogóle żadnego pomysłu jak mogę to zrobić :/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto