Skocz do zawartości

Świecąca siatka modelu, mapa blend


_Arti_

Rekomendowane odpowiedzi

No to to wygląda mniej więcej tak.

 

Pierwszy slot to mapka blend. W jej dwóch slotach następująco:

- mapka, tekstura obiektu

- mapka edgesów, mentalray - no i tu mam problem, nie wiem jak zrobić, by świeciła tylko siatka modelu, która zostanie odkryta przez np. gradient w slocie maski. Gdy ją odkrywam, świeci cała powierzchnia obiektu. Myślałem, czyby tu nie wstawić slotu blend i znów mapka świecąca i przeźroczysta, ale nadal nie wiem, jak zrobić, żeby świeciła tylko ta nieszczęsna siatka.

- mapka maska, gradient ramp, który po woli odkrywa siatkę a "znika" teksture.

 

Mam nadzieję, że się wyraziłem dość jasno, bardzo proszę o pomoc, bo nie mam w ogóle żadnego pomysłu jak mogę to zrobić :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności