_Arti_ Napisano 5 Kwiecień 2008 Share Napisano 5 Kwiecień 2008 No to to wygląda mniej więcej tak. Pierwszy slot to mapka blend. W jej dwóch slotach następująco: - mapka, tekstura obiektu - mapka edgesów, mentalray - no i tu mam problem, nie wiem jak zrobić, by świeciła tylko siatka modelu, która zostanie odkryta przez np. gradient w slocie maski. Gdy ją odkrywam, świeci cała powierzchnia obiektu. Myślałem, czyby tu nie wstawić slotu blend i znów mapka świecąca i przeźroczysta, ale nadal nie wiem, jak zrobić, żeby świeciła tylko ta nieszczęsna siatka. - mapka maska, gradient ramp, który po woli odkrywa siatkę a "znika" teksture. Mam nadzieję, że się wyraziłem dość jasno, bardzo proszę o pomoc, bo nie mam w ogóle żadnego pomysłu jak mogę to zrobić :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się