Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jak w brazilu uzyzyskac arealight?

mam brazila 1 i potrzebuje oswietlic pokoj

dzieki

 

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

\"Globalna Iluminacja\" w Brazil:luma server i wystarczy zaznaczyc samo \"Indirect Illuminations, potem wrzucasz jedno zrodlo swiatla do pomieszczenia i masz piekne oswietlone wnetrze.

Napisano

No coz, koledze nie o to chodzilo. Poniewaz jestem obecnie bez programu (pisze z pracy) wiec powiem z pamiec. Stworz obiekt, ktory ma swiecic - powiedzmy plane. Nadaj mu material bialy samoswiecacy na 100% (kolor przykladowy). W kanale diffuse daj mape Output i pobaw sie wartosciami RGB Level bodajze.W ten sposob zwiekszasz intensywnosc samoswiecenia, a co za tym idzie - obiekt dziala jak swiatlo - ale tylko wtedy jak masz wlaczone GI.

Inna metoda to swiatla Brazilowe.

 

Powodzenia.

Napisano

swiatelko brazilowe ma pare opcji: moze byc omni, spot, itd i m.in. area rec albo ellipse

bardzo ladnie swieci

Napisano

o wlasnie ciekawostka, w mojej wersji Brazila (1.0) swiatlo brazilowe typu omni nie jest swiatlem area... opcje do ustawien area light staja nieaktywne

Napisano

toz mowie... jest tam jeden typ swiatla,ktorego typ mozna sobie ustawic w modyfikatorach. nie mam tego akurat przed oczyma, ale to jest tam u samej gory gdzies. jak chcesz, to jest omni, jak chcesz - to jest area (wlasnie w tej wersji). zmiany od razu widac w oknach widokowych

Napisano

i to jest wlasnie to, co mi sie niezbyt podoba, chcialbym uzyskac z omni swiatlo area - ot aby zasymulowac swiecaca gola zarowke. A tu klops, poniewaz sie nie da. A robic to wszystko na kuli z selfiilumination i GI to mi sie nie usmiecha.

Napisano

no to zostaje tylko material, gdzies tu sie paleta opis funkcji brazila, autorstwa bodajze m@tiego

Napisano

W następnej wersji Brazila mają być \"geometry lights\", czyli światła, które jako powierzchni świecącej używają powierzchni wskazanego obiektu.

:D

Napisano

Jest taki ciekawy plugin, nie pamietam juz nazwy, bo urzywalem go chyba do maxa 3 gdzie obiekty stawaly sie zrodlem swiatla i na dodatek generowaly miekkie cienie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności