Napisano 10 Listopad 200222 l jak w brazilu uzyzyskac arealight? mam brazila 1 i potrzebuje oswietlic pokoj dzieki
Napisano 2 Luty 200322 l \"Globalna Iluminacja\" w Brazil:luma server i wystarczy zaznaczyc samo \"Indirect Illuminations, potem wrzucasz jedno zrodlo swiatla do pomieszczenia i masz piekne oswietlone wnetrze.
Napisano 3 Luty 200322 l No coz, koledze nie o to chodzilo. Poniewaz jestem obecnie bez programu (pisze z pracy) wiec powiem z pamiec. Stworz obiekt, ktory ma swiecic - powiedzmy plane. Nadaj mu material bialy samoswiecacy na 100% (kolor przykladowy). W kanale diffuse daj mape Output i pobaw sie wartosciami RGB Level bodajze.W ten sposob zwiekszasz intensywnosc samoswiecenia, a co za tym idzie - obiekt dziala jak swiatlo - ale tylko wtedy jak masz wlaczone GI. Inna metoda to swiatla Brazilowe. Powodzenia.
Napisano 17 Luty 200322 l swiatelko brazilowe ma pare opcji: moze byc omni, spot, itd i m.in. area rec albo ellipse bardzo ladnie swieci
Napisano 17 Luty 200322 l o wlasnie ciekawostka, w mojej wersji Brazila (1.0) swiatlo brazilowe typu omni nie jest swiatlem area... opcje do ustawien area light staja nieaktywne
Napisano 18 Luty 200322 l toz mowie... jest tam jeden typ swiatla,ktorego typ mozna sobie ustawic w modyfikatorach. nie mam tego akurat przed oczyma, ale to jest tam u samej gory gdzies. jak chcesz, to jest omni, jak chcesz - to jest area (wlasnie w tej wersji). zmiany od razu widac w oknach widokowych
Napisano 18 Luty 200322 l i to jest wlasnie to, co mi sie niezbyt podoba, chcialbym uzyskac z omni swiatlo area - ot aby zasymulowac swiecaca gola zarowke. A tu klops, poniewaz sie nie da. A robic to wszystko na kuli z selfiilumination i GI to mi sie nie usmiecha.
Napisano 18 Luty 200322 l no to zostaje tylko material, gdzies tu sie paleta opis funkcji brazila, autorstwa bodajze m@tiego
Napisano 24 Luty 200322 l W następnej wersji Brazila mają być \"geometry lights\", czyli światła, które jako powierzchni świecącej używają powierzchni wskazanego obiektu. :D
Napisano 28 Marzec 200321 l Jest taki ciekawy plugin, nie pamietam juz nazwy, bo urzywalem go chyba do maxa 3 gdzie obiekty stawaly sie zrodlem swiatla i na dodatek generowaly miekkie cienie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto