-
Content Count
301 -
Joined
-
Last visited
-
Scen bylo sporo, pare screenshotow zamiescilem na moim blogu, ale bylo duzo wiecej nad ktorymi pracowalem, 20-30.
-
Ja glownie robilem symulacje pylu/kurzu z betonu pekajacej willi, wszystko w Flowline. I pare ujec z RBD w TP, np. zalamujaca sie podloga gdy Tony proboje uciekac. Generalnie bylem kolesiem od dustu. Rowniez wszystkie eksplozje rakiet wystrzelonych z helikopterow. Zazwyczaj dostawalem TP cache od innych kolesi, i musialem ladnie wygenerowac chmure ciagnacego sie kurzu/dymu. Pare ujec mialem gdzie robilem TP + FL, co bylo duzo bardziej satysfakcjonujace.
-
hej! Fajnie widziec swoje ujecie w tym newsie :) Albert ma racje, jako ze Scanline to typowo max house, calosc 3d zostala zrobiona w maxie. TP do symulacji RBD, Flowline do wszelakich fluidow, Vray + Nuke. Mysle ze bez inhousowego pipeline nie udaloby sie zebrac tego wszystkiego w calosc, nad projektem pracowalo ponad 100 osob pod koniec projektu. Z tego co pamietam to od poczatku do oddania, projekt trwal okragly rok, sceny w willi byly robione w Vancouver, a podwodna czesc sekwencji w LosAngeles. Co do oskara, szczerze zycze teamowi Framestora(i inni) wygranej, za wspaniala prace nad Gravity, ponad 3 lata! IM3 to pikus w porownaniu do ich dziela.
-
Druga zapowiedź do Człowieka ze Stali już jest!
Tas replied to CzAk1's topic in Aktualności (mam newsa)
yo, scanline tez jest w grze -
Scena z z brzegiem oceanu i skalami w Journey2 byla robiona przez ScanlineVFX, z uzyciem ich autorskiego programu Flowline. Jak Albert wspomnial, do symulacji wody w duzej skali, najlepiej nadaje sie metoda FLIP, czyli HYBRIDO czy NAIAD. W scenach podwodnych (Pixomondo) nie byl uzywany zadny symulator cieczy. Wszystkie babelki byly fakeowane w standardowych particlach. Pozdro!
-
siema Xaia, co robisz w Potsdamie ? Babelsberg?
-
Hello Jest brzytwa! hi5
-
kolejny trailer. jest tez plakat, ktory wyglada jak starwars :) - masakra http://www.youtube.com/watch?v=qJyBopVpiec
-
przykro mi ale nic wiecej na razie nie moge powiedziec. cierpliwosci :)
-
Spokojnie, ujec z kabiny jest duzo wiecej, i faktycznie, kamera tak mocno drzy ze ledwo co widac ;) Pamietajcie ze to nie jest film dokumentalny tylko hollywoodzka produkcja z naciskiem na VFX, wiec ma byc widowiskowo a nie realistycznie. Faktycznie przydalby sie jakis konsultant historyczny, ktory by wylapywal oczywiste wpadki, o ktorych wogole nie bylismy swiadomi, samemu dobierajac wyglad produkowanych elementow. pozdrawiam
-
Postać 3d: Łuskowiec (edit: tło zmienione)
Tas replied to Ania's topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
Nazwa fajna, wykonanie srednie -
To ci niespodzianka po wigilii. Gratki! Zgadzam sie z visionem pozdr!
-
O, wkoncu! Pozdro dla ekipy
-
Swietne modelling skills! chetnie bym obejrzal topologie siatki :)
-
Bo jak chodzi ci o projektowanie, to wszystkie wymiary i schematy statyczne sa w Polskiej Normie, ale numeru to nie pamietam.