Tas Napisano 10 Listopad 2002 Napisano 10 Listopad 2002 jak w brazilu uzyzyskac arealight? mam brazila 1 i potrzebuje oswietlic pokoj dzieki
Graffu Napisano 2 Luty 2003 Napisano 2 Luty 2003 \"Globalna Iluminacja\" w Brazil:luma server i wystarczy zaznaczyc samo \"Indirect Illuminations, potem wrzucasz jedno zrodlo swiatla do pomieszczenia i masz piekne oswietlone wnetrze.
campo Napisano 3 Luty 2003 Napisano 3 Luty 2003 No coz, koledze nie o to chodzilo. Poniewaz jestem obecnie bez programu (pisze z pracy) wiec powiem z pamiec. Stworz obiekt, ktory ma swiecic - powiedzmy plane. Nadaj mu material bialy samoswiecacy na 100% (kolor przykladowy). W kanale diffuse daj mape Output i pobaw sie wartosciami RGB Level bodajze.W ten sposob zwiekszasz intensywnosc samoswiecenia, a co za tym idzie - obiekt dziala jak swiatlo - ale tylko wtedy jak masz wlaczone GI. Inna metoda to swiatla Brazilowe. Powodzenia.
chinczyk Napisano 17 Luty 2003 Napisano 17 Luty 2003 swiatelko brazilowe ma pare opcji: moze byc omni, spot, itd i m.in. area rec albo ellipse bardzo ladnie swieci
campo Napisano 17 Luty 2003 Napisano 17 Luty 2003 o wlasnie ciekawostka, w mojej wersji Brazila (1.0) swiatlo brazilowe typu omni nie jest swiatlem area... opcje do ustawien area light staja nieaktywne
chinczyk Napisano 18 Luty 2003 Napisano 18 Luty 2003 toz mowie... jest tam jeden typ swiatla,ktorego typ mozna sobie ustawic w modyfikatorach. nie mam tego akurat przed oczyma, ale to jest tam u samej gory gdzies. jak chcesz, to jest omni, jak chcesz - to jest area (wlasnie w tej wersji). zmiany od razu widac w oknach widokowych
campo Napisano 18 Luty 2003 Napisano 18 Luty 2003 i to jest wlasnie to, co mi sie niezbyt podoba, chcialbym uzyskac z omni swiatlo area - ot aby zasymulowac swiecaca gola zarowke. A tu klops, poniewaz sie nie da. A robic to wszystko na kuli z selfiilumination i GI to mi sie nie usmiecha.
chinczyk Napisano 18 Luty 2003 Napisano 18 Luty 2003 no to zostaje tylko material, gdzies tu sie paleta opis funkcji brazila, autorstwa bodajze m@tiego
grim Napisano 24 Luty 2003 Napisano 24 Luty 2003 W następnej wersji Brazila mają być \"geometry lights\", czyli światła, które jako powierzchni świecącej używają powierzchni wskazanego obiektu. :D
Dr. eA Napisano 28 Marzec 2003 Napisano 28 Marzec 2003 Jest taki ciekawy plugin, nie pamietam juz nazwy, bo urzywalem go chyba do maxa 3 gdzie obiekty stawaly sie zrodlem swiatla i na dodatek generowaly miekkie cienie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się