Posted April 6, 200817 yr witam ! zrobilem animacje ktora ma 2100 klatek. chcialem zrenderowac pierwsze 231 klatek i wiedzialem ze bedzie duzo czasu takze zostawilem kompa na noc. rano wstaje i zrobilo sie 7 klatek :| mam duzo materialow oswietlenie z tutka na forum reactory, a komp ma 512 ramu procek 1.6 duron i grafe radeona 9550xt. hmm moze powinienem zmienic ilosc klatek ? albo ... no nie wiem pomożcie :)
April 6, 200817 yr No ładnie, 242 godziny... :0 Nie lepiej podzielić sobie całość na mniejsze sceny a potem zmontować? Jeśli chodzi o sprzęt to chyba sam wiesz co trzeba zrobić...
April 6, 200817 yr 2 - 4GB Ramu, Jakiś dwurdzeniowy procesor (przynajmniej XD) P.S Zmontuj sobię Galery w piwnicy to ci bedzie liczył w sekunde takie klatki XD :D
April 6, 200817 yr Jozeph: oswietlenie pod stille, a pod animacje to 2 rozne rzeczy. Trzeba dosc duzo ciac po jakosci kiedy renderujesz animke, z drugiej strony, jesli nie idzie to na ekrany kin, to duzo tych niedorobek przejdzie niezauwazone. No i trzeba przyznac ze sprzet masz starawy, sam na podobnym dlugo robilem :) Boomcha: quad + 4gb ramu, w tym momecie bardzo ekonomiczne rozwiazanie.
April 6, 200817 yr Wyjściem w obecnej sytuacji może byc zabiedzenie trochę sceny. Animacja to nie pojedynczy render i nikt się tak szczegółowo jej nie przygląda. Trochę mniej subdivide w materiałach i mniejsza rozdzielczość na pewno pomogą. PZDR mkeruj
April 6, 200817 yr Boomcha: quad + 4gb ramu, w tym momecie bardzo ekonomiczne rozwiazanie. bez karty graficznej (a wystarczy jakakolwiek) wyjdzie jakieś 2,5k PLN
April 6, 200817 yr Author hmmm no rzeczywiscie moglem przesadzic z materialami.. troche je zniweluje. adam_m mowisz zeby podzielic scene na kilka czesci ? 231 klatek to jest pierwsza czesc z ośmiu :D
April 6, 200817 yr No to render warstwami? cienie osobno, geometria osobno itd Potem np w AE złączyć w jedną całość? p.S TAk apropo czym renderujesz?
April 6, 200817 yr Author nie nie renderuje animacji warstwami ze osbno to tamto, tylko renderuje pierwszą kamera 231 klatek potem drugą kamerą od 231 do 400 itd... a renderuje w mentalu
Create an account or sign in to comment