wezyr512 Napisano 6 Kwiecień 2008 Share Napisano 6 Kwiecień 2008 Witam! Mam problem z predkoscia maxa, troche martwi mnie jego dzialanie. Mam procesor dwurdzeniowy Athlon 2,8Ghz, 4gb ramu(choc wiem ramy maja male znaczenie) i karte GeForce 8600GTS 256mb. Otoz w mojej wersji 2008 dzieja sie dziwne rzeczy np z opoznieniem przesuniec widoku w viewporcie perspective. Lapka przesuwam obraz, puszczam przycisk a obraz z opoznieniem leci dalej troche. albo przy niezbyt skomplikowanym obiekcie posiadajacym meshsmooth liczy dlugo na poczatku renderowania(w ogole nie ma textur) a dopiero potem zaczyna leciec render. Albo czasami ot tak sobie program sie wywali caly:/W czym moze byc problem?Sa jakies ustawienia maxa na dwa rdzenie?Czy moze za duzo oczekiwalem po tym sprzecie?Chyba ze wersja jest za wysoka...choc slyszalem ze miala miec poprawiona predkosc. z gory dziekuje za pomoc .pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BiX Napisano 6 Kwiecień 2008 Share Napisano 6 Kwiecień 2008 BArdziej to tta karta ma mniejsze znaczenie :P Ramy to dość istotna sprawa :D Hmm powinno działać ok. Ja tak miałem ze mi się maxa sypał bo miałem za mało napięcia na procu to walił bugami cały czas. Więcej nie wymysle :d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wezyr512 Napisano 6 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2008 A czy "przelewanie" obrazu w viewporcie moze byc zwiazane z tym ze w preferencjach mam ustawiony driver na karte graficzna?mozna to ustawic zeby za viewporty byl odpowiedzialny procesor?I jaki skutek by to mialo miedzy jakas "jakoscia" a predkoscia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BiX Napisano 6 Kwiecień 2008 Share Napisano 6 Kwiecień 2008 W display drivers masz mieć ustawioną kartę grafy. Jedyne co to spróbuj ustawić silnik jak masz DX10 to na 9 i jeszcze OpenGL mozesz zobaczyć.. O ile to ma jakieś znaczenie ale zobaczyć nie zaszkodzi ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 6 Kwiecień 2008 Share Napisano 6 Kwiecień 2008 A ile masz poly w scenie? Bo Athlon 2,8 dla maxa 2008 to nie jest jakiś mocny procek. Takie minimum w zasadzie. No i zobacz w menadżerze zadań po takim przesuwaniu czy użycie procka nie skoczyło do 100%. Jeżeli nie, to winą może być niewłaściwe działanie karty graficznej (stery, napięcie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wezyr512 Napisano 6 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2008 Sprawdzalem przy "przelewaniu" wykresy obu rdzeni byly do 50%. A jak mam sprawdzic ilosc poly?W info mam tylko vertices i face'y. Mowisz ze wina karty graf.A jak mozna to sprawdzic inaczej co jest przyczyna i ewentualnie naprawic?Czy zmiana wersji maxa moze pomoc?dzieki bardzo za pomoc.pzodawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 7 Kwiecień 2008 Share Napisano 7 Kwiecień 2008 Jak oba rdzenie Ci szły na max 50% to znaczy że tylko jeden rdzeń pracuje i jest obłożony na maxa (wiem że to dziwnie wygląda, ale tak jest). Sorki - nie doczytałem że dwórdzeniowy procek - w takim wypadku nie powinno być problemów z wydajnością na A2800. Nie wiem jak jest z dwórdzeniowymi Athlonami - musisz poczekać aż ktoś napisze kto takowy sprzęt posiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Topek Napisano 7 Kwiecień 2008 Share Napisano 7 Kwiecień 2008 wezyr512 - mam Athlona x2 +4400, 2 GB ramu, ati x1600 (szału nie ma ;)). przy scenie 800k poly (audi Q7 Łukasza Stanka) i zaznaczonej opcji "edged faces" viewport chodzi ok 5fps, ale jak wyłącze "backface cull" we właściwościach obiektów viewport chodzi ok40-45 fps. więc coś musisz mieć skopane w systemie. stery do karty mam jakieś stare a karta chodzi na D3D w maxie 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ely Napisano 9 Kwiecień 2008 Share Napisano 9 Kwiecień 2008 byc moze problem jest gdzies indziej, ale mozesz sprobowac tzw. '3GB switch', moj 3ds wyklada sie z tym duzo rzadziej :-) http://discussion.autodesk.com/thread.jspa?messageID=5328188 . pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się