Napisano 10 Kwiecień 200816 l Dzień dobry wszystkim! Mam proste pytanie. Jakie pakiety z sylwetkami ludzi (może też roślin) polecacie? Chodzi mi raczej o pakiety 2D - z dobrymi kanałami alfa i poprawną kolorystyką, żeby nie było koszmarnie dużo roboty przy wrzucaniu ich do wizualizacji. Pozdrawiam AM
Napisano 10 Kwiecień 200816 l Zły dział...ale nic..jeśli chodzi o roslinki to 3dtotal ma chyba dobre, poszukaj...a jeśli chodzi w ogole o mapki tego typy to wg mnie to syf :)
Napisano 10 Kwiecień 200816 l Autor Ja wiem, że to nie najlepsze rozwiązanie, ale przynajmniej w miarę szybkie. Skoro klient wymaga... Może ktoś ma jakieś lepsze rozwiązanie - szczególnie jeśli chodzi o sylwetki ludzi?
Napisano 10 Kwiecień 200816 l Mam te roslinki od 3d total, nie sa zle, nie wykozystwyalem ich zbyt wiele, ale jak narazie nie zauwazylem bledow w alphie. Wg mnie tez nic nie zastapi drzewka czy czlowieka w 3d, na zdieciowych swiatlo nie bedzie dzialac, chyba ze do kazdej sceny bedziesz podmalowywal w photoshopie. Chociaz ludzie 3d do wizek to tez przykry temat. szczególnie jeśli chodzi o sylwetki ludzi? W jednej animacji zrobilismy tylko sylwetki ludzi. Wg mnie (i klienta tez :) ) wyszlo swietnie, niby byli ludzie, ale wiadomo ze to tylko sylwetka i nikt nie czepia sie ze sztucznie wygladaja.
Napisano 10 Kwiecień 200816 l jesli zalezy CI na postaciach 2d ale sa tez do animacji z tego co wiem - mam namysli ludzie RPC ( nie jest to moze najfajniejsze rozwiazanie - wiele juz sie mowilo cvhyba tu nt tmt nie chce zagajac dyskusji - czy dobre czy nie, ale na pewno szybkie) zasada jest taka - wstawiasz obiekt rpc - taki jakby plane - ktory pod roznymi katami (w sensie z roznych kamer, bez edycji -rotate samego obiektu) wyglada jakby byl prostopadle do kamery. acha - chodzi mi o firme - dosch. z tego co pamietam, inne firmy chyba tez oferuja cos podobnego... ja spotkalem sie z produktami tej firmy tylko. postaci - w sumie ok. drzewa troche mniej... wole proxy.
Napisano 10 Kwiecień 200816 l Autor jasiek311: szukam czegoś bardziej uniwersalnego - tzn. postaci jako zwykłe textury z alphą. Rozwiązanie o którym piszesz działa w 3ds, ale ja używam XSI... Czasem też po prostu muszę uzupełnić ludźmi jakiś render (w photoshopie)... Mirach: Tak w ogóle to najbardziej mi się podobają same zarysy sywetek (nie wyglądają jak postacie wycięte z gazety), ale niektórzy klienci, chcą czegoś bardziej "realnego"... Mirach z czego to cytat? "Smoki powinny być okrutne, chytre, nieczułe i straszne. Ale coś ci powiem, małpo... Smoki nigdy nie paliły na stosie, nie torturowały, nie rozpruwały na kawałki i nie nazywały tego moralnością."
Napisano 10 Kwiecień 200816 l Heh... wiem, klienci tak maja... wlasnie koncze obrazek gdzie klient upiera sie na papierowych ludzi :( Cytat z pana Praczeta, o ile dobrze pamietam to z ksiazki "Straz, Straz"
Napisano 10 Kwiecień 200816 l Autor Cytat z pana Praczeta Dotarłem do "piramid" i jakoś przez nie nie mogę przebrnąć. Chyba najsłabsza część (jak do tej pory...)
Napisano 10 Kwiecień 200816 l Nie czytalem. Polecam Zlodzieja Czasu i Going Postal (nie mam pojecia jak to przetlumaczyli na polski)
Napisano 10 Kwiecień 200816 l Autor Ja czytam po kolei (http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiat_Dysku). "Going Postal" jeszcze nie przetłumaczyli na polski. ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto