Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Na razie forma speedowa, będę na bieżąco wrzucał kolejne etapy

Portret koleżanki

010hx5.jpg

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

010oi3.jpg

Trochę bardziej dopracowane.

Zna może ktoś dobry sposób na oddanie faktury skóry na obrazku?

Napisano

hej, nom jest lepiej(realniej) acyzkolwiek taka uwaga zebys sie nie zapedzil zbyt mocno z tymi "zmiekczajacymi" pociagniecia pedzlami(bo juz gdziniegdzie piersi zrobiles jak rozmazany olowek paluchem :P)... lepiej dluzej namazac na odpowiednih kryciach zeby troszke bylo widac ze skora ma swoja fakture niz mazac kompletnie miekkimi brushami, kiedys chyba tak zrobiles i speed gdize same pociagniecia byly widoczne byl lepszy niz skonczona wersja takze przy tej uwazaj zebys tego bledu nie powtorzyl :) przede wszystkim wlosy powinny byc dosc ostro malowane, jakies pojedyncze kosmyki i wloski to takimi mocnymi kreskami(najlepiej jak najtwardszuy pedzel) :) jak chcesz skore oddac w miare "by miala swoja fakture" to poproboj texturek roznych i zobaczysz jak po podmalowaniu bedzie najlepiej wygladalo ;) dawaj dalej

Napisano
  • Autor

Dzięki Daroz za komentarz :) Tak, dobrze pamiętasz, to ja dałem kiedyś speeda i zmiękczoną jego wersji. Trochę się zapomniałem i faktycznie znowu do miękkich wróciłem, kiedy skończyłem wersję speedową

Hmm popróbuję jeszcze z teksturkami :)

duedj3.jpg

Napisano

Niebezpieczeństwo przy użyciu miękkich pędzli to raczej zbyt duże zatarcie formy. Człowiek renderuje ile się da aż w końcu zaciera się granica między światłem a cieniem i postać wychodzi płaska jak talerz. Lepiej więc zbudować formę konkretnymi plamami a potem można się bawić airbrushem i zmiękczać niektóre fragmenty.

 

przede wszystkim wlosy powinny byc dosc ostro malowane, jakies pojedyncze kosmyki i wloski to takimi mocnymi kreskami(najlepiej jak najtwardszuy pedzel) :)

 

Jednak jednym z częstych błędów jest zaczynanie od malowania pojedyńczych włosów a drugim jest wprowadzanie detalu we wszystkich możliwych miejscach. Lepiej wpierw namalować to dużym pędzlem i podzielić włosy na odpowiednie kępki a potem stopniować poziomu detalu i wprowadzać ostre włosy dopiero na samym końcu. Tak więc zarówno ostry jak i miękki pędzel. Obraz malowany rządzi się troche innymi prawami niż fotografia :)

 

A tu troche podobna wypowiedź z pierwszego lepszego tutorialu o włosach :)

 

Common mistakes:

Thinking that, every individual strand has to be painted all over the head. When I say a lot of details are nice, I don't really mean that level of detail.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Farvus-> "Jednak jednym z częstych błędów jest zaczynanie od malowania pojedyńczych włosów a drugim jest wprowadzanie detalu we wszystkich możliwych miejscach. Lepiej wpierw namalować to dużym pędzlem i podzielić włosy na odpowiednie kępki a potem stopniować poziomu detalu i wprowadzać ostre włosy dopiero na samym końcu. Tak więc zarówno ostry jak i miękki pędzel. Obraz malowany rządzi się troche innymi prawami niż fotografia :)"

 

o to mi chodzilo ;) z tymze nie napisalem od szcegolu do ogolu i tak wyszlo ale chodzi jak juz detal zeby nie malowal kolega"tylko" miekkimi pedzlami i wiedziec kiedy detal zaczynac wprowadzac ;)

 

co do pracki Noiprox teraz to ta textura skory nie wyglada za dobrze na twarzy :/ twarz mysle ze mozesz zostawic tak jak byla krok wczesniej bo z takiej odleglosci kto tam bedzie widzial pory na twarzy... reszte troche przygasic pociagfnieciami wiekszego pedzla i bedzie gut ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności