Napisano 12 Kwiecień 200817 l Extrudowalem Line tak aby zrobic brylke o konkretnym kształcie, teraz chcialem usunąć tylko srodek z tej bryly i zostawic same krawedzie. dalem editable mesh i zaznaczylem vertexy ktore chce usunac. usunalem je i mam problem bo gdy uumieszczam camere w srodku bryly nie widac krawedzi tej bryly. a gdy camera jest na zewnatrz to je widac. co zrobic zeby krawedzie byly widoczne od wewnatrz?
Napisano 12 Kwiecień 200817 l Nie rozumiem o co Ci chodzi konkretnie z tymi krawedziami, ale jak masz jakas bryle i chcesz do niej "wejsc" i widziec ja od srodka to daj modyfikator normal (zaznacz Flip Normals)
Napisano 12 Kwiecień 200817 l Autor ok, dzieki chodzilo mi bardziej o cos takiego zeby mozna bylo pokazywac wnetrze i na zewnatrz bez przelaczania tego normal, ale tak tez moze byc,, a jeszcze jedno pytanie, jak mam zrobic zeby cos zaookraglonego bylo bardziej kanciaste? np mam boxa z uzytym turbosmoothem ale chce bardzie kanciasta bryle.
Napisano 12 Kwiecień 200817 l Jak chcesz zeby bylo widac i na zewnatrz i w srodku to przypisz do obiektu jakis material i w material editor dla tego materialu zaznacz 2-Sided. Efekt bedzie widoczny na renderze. Ostre krawedzie: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=4384
Napisano 12 Kwiecień 200817 l Autor ok, robie tak ale jest jedno ALE. z cienkiej scianki wyrasta nieporzadane cos? (w zalączniku)
Napisano 12 Kwiecień 200817 l Sorry, ale tu juz nie pomoge, nic nie widze na tym screenie, moze zaznalczyles zle krawedzie, moze z siatka cos jest nie tak...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto