Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No właśnie, czy ktoś widział jakieś rendery blenderowe postaci z długimi włosami? wykorzystujące oczywiście ten nowy system static particle? Bo się waham czy czekać na nowego lightwavea czy zacząć ćwiczyć blendera - co sobie zresztą obiecałem już dawno ale ciągle odrzuca mnie poczucie braku ergonomii interfejsowej... Ale to nawiasem więc na to nie odpowiadajcie przypadkiem - tylko o te długie kudły mi chodzi? jak to wygląda w praktyce? obsługuje zewnętrzne silniki renderujące? GI?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 825
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w projekcie Big Buck Bunny był wykorzystywany... tak sądzę, choć nie jestem pewny...

Napisano
  • Autor

długie włosy - takie jak ludzie płci żeńskiej czasem mają na górze rozumiesz - nie futro.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności