Napisano 12 Kwiecień 200817 l No właśnie, czy ktoś widział jakieś rendery blenderowe postaci z długimi włosami? wykorzystujące oczywiście ten nowy system static particle? Bo się waham czy czekać na nowego lightwavea czy zacząć ćwiczyć blendera - co sobie zresztą obiecałem już dawno ale ciągle odrzuca mnie poczucie braku ergonomii interfejsowej... Ale to nawiasem więc na to nie odpowiadajcie przypadkiem - tylko o te długie kudły mi chodzi? jak to wygląda w praktyce? obsługuje zewnętrzne silniki renderujące? GI?
Napisano 12 Kwiecień 200817 l w projekcie Big Buck Bunny był wykorzystywany... tak sądzę, choć nie jestem pewny...
Napisano 12 Kwiecień 200817 l Autor długie włosy - takie jak ludzie płci żeńskiej czasem mają na górze rozumiesz - nie futro.
Napisano 12 Kwiecień 200817 l Autor spoko nie spinam się - tylko nie o to pytałem więc chciałem sprecyzować