Krzek Napisano 13 Kwiecień 2008 Share Napisano 13 Kwiecień 2008 Jak ukryć część modelu (przy sculpcie), bo na wysokim poziomie detali komp mi zaczyna zmulać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 13 Kwiecień 2008 Share Napisano 13 Kwiecień 2008 użyj layers... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzek Napisano 13 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 13 Kwiecień 2008 Sorki ale jak dokladnie to zrobic(bo w blenderze jestem calkiem goly - dzisiaj go zainstalowalem i chce go uzywac wylacznie do sculpta, bo skonczyl mi sie darmowy z-brush) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanki Napisano 13 Kwiecień 2008 Share Napisano 13 Kwiecień 2008 jak model jest w jednym kawalku to layers sie nie da uzyc. mozesz natomiast w trybie sculpt w menu sculpt zaznaczyc partial redraw, powinno troche pomoc. Niestety blender nie ma takich bajerow jak z-brush jezeli chodzi o obsluge duzej ilosci poly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzek Napisano 13 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 13 Kwiecień 2008 na tym filmiku koles ukrywa kawalki modelu(moze to jakis plugin jest?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brumugun Napisano 13 Kwiecień 2008 Share Napisano 13 Kwiecień 2008 Krzek -> Jak jestes w trybie sculpt , to wcisnij ctrl+shift i zaznacz czesc modelu ktora ma byc widoczna, zeby pokazac spowrotem caly model, kliknij gdzies na scenie z wcisnietym rowniez ctrl+shift. PS Zaleznie jaki button myszy zostanie wcisniety w czasie zaznaczania, to albo zaznaczony obszar zostanie ukryty, albo zostanie pokazana tylko ta czesc modelu. Pozdrawiam Brumugun. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanki Napisano 13 Kwiecień 2008 Share Napisano 13 Kwiecień 2008 o prosze to tego nie znalem :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brumugun Napisano 13 Kwiecień 2008 Share Napisano 13 Kwiecień 2008 Podstawowa funkcja Sanki, bez tego daleko sie nie zajedzie przy sculptowaniu w blenderze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nevariel Napisano 13 Kwiecień 2008 Share Napisano 13 Kwiecień 2008 jeszcze można ukryć część modelu przy pomocy alt + b, ponownie użycie tego skrótu odsłania model jeden problem i tyle rozwiązań ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanki Napisano 13 Kwiecień 2008 Share Napisano 13 Kwiecień 2008 a bo ja za duzo nie sculptuje po prostu. zauwazylem ze przy ctrl+shift+click jest problem z poligonami na krawedziach, jak sie je przesunie to te niewidoczne sie nie przesuwaja. W alt+b nie ma takiego czegos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brumugun Napisano 13 Kwiecień 2008 Share Napisano 13 Kwiecień 2008 Zgadza sie, ale nie daje wzrostu fps'ow , wiec tak troche, malo uzyteczne takie chowanie. ;) Edit:: zjadlem "nie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi