Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak ukryć część modelu (przy sculpcie), bo na wysokim poziomie detali komp mi zaczyna zmulać.

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Sorki ale jak dokladnie to zrobic(bo w blenderze jestem calkiem goly - dzisiaj go zainstalowalem i chce go uzywac wylacznie do sculpta, bo skonczyl mi sie darmowy z-brush)

Napisano

jak model jest w jednym kawalku to layers sie nie da uzyc.

mozesz natomiast w trybie sculpt w menu sculpt zaznaczyc partial redraw, powinno troche pomoc. Niestety blender nie ma takich bajerow jak z-brush jezeli chodzi o obsluge duzej ilosci poly

 

sculpt.png

Napisano
  • Autor
na tym filmiku koles ukrywa kawalki modelu(moze to jakis plugin jest?)
Napisano

Krzek -> Jak jestes w trybie sculpt , to wcisnij ctrl+shift i zaznacz czesc modelu ktora ma byc widoczna, zeby pokazac spowrotem caly model, kliknij gdzies na scenie z wcisnietym rowniez ctrl+shift.

PS Zaleznie jaki button myszy zostanie wcisniety w czasie zaznaczania, to albo zaznaczony obszar zostanie ukryty, albo zostanie pokazana tylko ta czesc modelu.

Pozdrawiam Brumugun.

Napisano

Podstawowa funkcja Sanki, bez tego daleko sie nie zajedzie przy sculptowaniu w blenderze ;)

Napisano

jeszcze można ukryć część modelu przy pomocy alt + b, ponownie użycie tego skrótu odsłania model

 

jeden problem i tyle rozwiązań ;)

Napisano

a bo ja za duzo nie sculptuje po prostu.

 

zauwazylem ze przy ctrl+shift+click jest problem z poligonami na krawedziach, jak sie je przesunie to te niewidoczne sie nie przesuwaja. W alt+b nie ma takiego czegos

Napisano

Zgadza sie, ale nie daje wzrostu fps'ow , wiec tak troche, malo uzyteczne takie chowanie. ;)

 

Edit:: zjadlem "nie"

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności