Vehr Napisano 14 Kwiecień 2008 Share Napisano 14 Kwiecień 2008 Prosze o tuttka o material szka do szyby do pokoju w 3d smaxie metal ray mam jeden lecz sie wszystko odbija w nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 14 Kwiecień 2008 Share Napisano 14 Kwiecień 2008 odbija? hmmm moze material nie jest przezroczysty? ja tak na szybko to moge w tym poscie dac ci przepis na szklo :D jesli masz mentala 3.5 badz wyzej to wystarczy wybrac arch&design i wybrac preset glass xD jesli masz starszego to tworzysz material "mental ray" i w slot surface wrzucasz shader glass(lume) badz glass(phenomen) xD. Ogolnie to w mentalu masz gotowce i nie trzeba sie trudzic ale zarowno w archu mozesz stworzyc wlasne szklo jak i nawet w materiale raytrace z podstawowego scanline. Wazne jest to by material w 100% reflaction, w 100% badz troche mniej (jak chcesz) transparency i dla refraction IOR ok. 1,5 a dla typu odbic zaznaczyc opcje fresnel badz dla reflecta wrzucic mape fallof i w nim ustawic na fresnel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 14 Kwiecień 2008 Share Napisano 14 Kwiecień 2008 Ogolnie to w mentalu masz gotowce i nie trzeba sie trudzic heh, śmieszne to zdanie troszeczkę, ale w tym kontekście jak najbardziej chyba prawdziwe. xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 14 Kwiecień 2008 Share Napisano 14 Kwiecień 2008 chodzilo mi odnosnie tego szkla oczywiscie :D bo jak wiadomo mental to potezny render i jak chce sie cos wlasnego superowego stworzyc to trzeba sie nameczyc :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się