Skocz do zawartości

Szyba w oknie Mental Ray


Vehr

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

odbija? hmmm moze material nie jest przezroczysty? ja tak na szybko to moge w tym poscie dac ci przepis na szklo :D jesli masz mentala 3.5 badz wyzej to wystarczy wybrac arch&design i wybrac preset glass xD jesli masz starszego to tworzysz material "mental ray" i w slot surface wrzucasz shader glass(lume) badz glass(phenomen) xD. Ogolnie to w mentalu masz gotowce i nie trzeba sie trudzic ale zarowno w archu mozesz stworzyc wlasne szklo jak i nawet w materiale raytrace z podstawowego scanline. Wazne jest to by material w 100% reflaction, w 100% badz troche mniej (jak chcesz) transparency i dla refraction IOR ok. 1,5 a dla typu odbic zaznaczyc opcje fresnel badz dla reflecta wrzucic mape fallof i w nim ustawic na fresnel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności