Napisano 14 Kwiecień 200816 l Witam Mam pytanie wi jaki sposób można w miare szybko i prosto stworzyc do tego teksture, tzn jak to zmapowc zeby tekstura była w jednym pliku, zeby można było to wczytać jako jeden models .3ds. Prosił bym jakiś tutorial i rady. Z góry wielkie dzięki.
Napisano 14 Kwiecień 200816 l jak to zmapowc zeby tekstura była w jednym pliku, zeby można było to wczytać jako jeden models .3ds Nie da sie tak.
Napisano 14 Kwiecień 200816 l Nie da sie tak. czemu mialo by sie nie dac? Laczysz wszystkie obietky w jeden mesh, dajesz Unwrapa, i ladnie rozkladasz siatke.
Napisano 14 Kwiecień 200816 l Żeby tex była w jednym pliku to musisz odpowiednio porozkładać uv'ki dla każdego elementu ze sceny tak żeby na siebie nie zachodziły i namalować texturę na jednym obrazku ;) W maxie 2008 możesz zaznaczyć wszystkie obiekty i dodać do wszystkich na raz mod unwrap uvw. Ma sz kilka obiektów które się powtarzają więc najpierw je zmapuj tym sposobem a później skopiuj.
Napisano 14 Kwiecień 200816 l czemu mialo by sie nie dac? Autor postu napisal ze chce wczytywac texture wraz z modelem jako jeden models .3ds
Napisano 14 Kwiecień 200816 l Autor dzieki za odpowiedzi :) własciwie teksture wczytał bym osobno do opengl. Czy mógby mi kotś przybliżyć tzn podać jakiś tutorial enentualnie jak sie do tego zabrać.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto