sn00zer Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 Witam Mam pytanie wi jaki sposób można w miare szybko i prosto stworzyc do tego teksture, tzn jak to zmapowc zeby tekstura była w jednym pliku, zeby można było to wczytać jako jeden models .3ds. Prosił bym jakiś tutorial i rady. Z góry wielkie dzięki.
zgred Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 jak to zmapowc zeby tekstura była w jednym pliku, zeby można było to wczytać jako jeden models .3ds Nie da sie tak.
mirach Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 Nie da sie tak. czemu mialo by sie nie dac? Laczysz wszystkie obietky w jeden mesh, dajesz Unwrapa, i ladnie rozkladasz siatke.
Tomala Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 Żeby tex była w jednym pliku to musisz odpowiednio porozkładać uv'ki dla każdego elementu ze sceny tak żeby na siebie nie zachodziły i namalować texturę na jednym obrazku ;) W maxie 2008 możesz zaznaczyć wszystkie obiekty i dodać do wszystkich na raz mod unwrap uvw. Ma sz kilka obiektów które się powtarzają więc najpierw je zmapuj tym sposobem a później skopiuj.
zgred Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 czemu mialo by sie nie dac? Autor postu napisal ze chce wczytywac texture wraz z modelem jako jeden models .3ds
sn00zer Napisano 14 Kwiecień 2008 Autor Napisano 14 Kwiecień 2008 dzieki za odpowiedzi :) własciwie teksture wczytał bym osobno do opengl. Czy mógby mi kotś przybliżyć tzn podać jakiś tutorial enentualnie jak sie do tego zabrać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się