Napisano 15 Kwiecień 200816 l Witam, Zauważyłem, że to, że dwa obiekty są w viewporcie tego samego rozmiaru nie musi znaczyć (prawdopodobnie jakiś podstaw nie znam), że podobnie reagują na np Chamfer czy Extrude czy jakąkolwiek inną funkcję wykorzystującą jednostki. Gdy stworze mikroskopijny box, następnie powiększe go znacznie używając zwykłego Scale'a to nadal będe musiał wklepywać minimalne wartości typu 0,001 do input box'a w chamferze, żeby uzyskać ten sam efekt gdy wpisuje np 0,5 w box'ie nieskalowanym o porównywalnej wielkości(powiedzmy, że jest to logiczne). Czy jest możliwe (convert to editable poly probowalem w sumie tylko, oraz resetowanie ustawien pivot'a) aby ten obiekt powiększony reagował tak samo jak ten stworzony od razu w takiej wielkości? Bo np gdy importuje jakieś wektorki to bardzo często są one bardzo małe i poźniej właśnie zaczynają sie schody gdy chce zrobic prosty extrude a on mi przy defaultowym "10" wywala w kosmos za kazdym razem polygony. Prawdopodobnie zagmatwałem tak,że sam tego posta nie zrozumiem, ale może jakoś się uda mi pomóc ;). Pozdro!!
Napisano 16 Kwiecień 200816 l Skalowanie nie zmienia właściwości fizycznych obiektu. Jak chcesz żeby było prawidłowo to powiększaj boxa wklepując odpowiednie wartości przy jego tworzeniu. A jak zdarzy się skalowanie to tak jak pisał heaven.
Napisano 16 Kwiecień 200816 l Autor Dzięki chłopaki!! Jestescie super, nie mialbym szans na to wpaść sam :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto