Mr. MtS Napisano 15 Kwiecień 2008 Napisano 15 Kwiecień 2008 Witam, Zauważyłem, że to, że dwa obiekty są w viewporcie tego samego rozmiaru nie musi znaczyć (prawdopodobnie jakiś podstaw nie znam), że podobnie reagują na np Chamfer czy Extrude czy jakąkolwiek inną funkcję wykorzystującą jednostki. Gdy stworze mikroskopijny box, następnie powiększe go znacznie używając zwykłego Scale'a to nadal będe musiał wklepywać minimalne wartości typu 0,001 do input box'a w chamferze, żeby uzyskać ten sam efekt gdy wpisuje np 0,5 w box'ie nieskalowanym o porównywalnej wielkości(powiedzmy, że jest to logiczne). Czy jest możliwe (convert to editable poly probowalem w sumie tylko, oraz resetowanie ustawien pivot'a) aby ten obiekt powiększony reagował tak samo jak ten stworzony od razu w takiej wielkości? Bo np gdy importuje jakieś wektorki to bardzo często są one bardzo małe i poźniej właśnie zaczynają sie schody gdy chce zrobic prosty extrude a on mi przy defaultowym "10" wywala w kosmos za kazdym razem polygony. Prawdopodobnie zagmatwałem tak,że sam tego posta nie zrozumiem, ale może jakoś się uda mi pomóc ;). Pozdro!!
heaven Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 moze w utilities kliknij reset Xform i pomoze 1
Tomala Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 Skalowanie nie zmienia właściwości fizycznych obiektu. Jak chcesz żeby było prawidłowo to powiększaj boxa wklepując odpowiednie wartości przy jego tworzeniu. A jak zdarzy się skalowanie to tak jak pisał heaven. 1
Mr. MtS Napisano 16 Kwiecień 2008 Autor Napisano 16 Kwiecień 2008 Dzięki chłopaki!! Jestescie super, nie mialbym szans na to wpaść sam :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się