Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jestem poczatkujacy w grafice i w Maya. Problem jest taki iz nadaje material obiektom, przypisyje jednolity kolor i jest ok. ale nagkladam teksture czy cokolwiek innego niz jedno lity kolor to obraz waruje, dostaje inne kolory niz trzeba, tekstru nie ma. ale zeby bylo zabawnie odpalam render view i widac to:/ byl bym wdzieczny za sugestie jak to zrobic aby dzialalo

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie chcę zakładać nowego tematu a mam problem z mapowaniem.

Kiedy podłączę texturę do innego uv-seta niż standartowy nie działa ona jako bump mapa. Jeśli podłączę do standartowego wszystko jest ok, tylko że nie tego seta chcę użyć :( Tak jest w mentalu i v-rayu.

Napisano

palusik86: w opcjach materiału, na samym dole (prawie) jest Hardware Texturing, a tam rozdzielczość textury. Jak mapujesz projekcjami lub texturami proceduralnymi, to daj highest, aby je widzieć w viewporcie. Czasem aby coś zobaczyć, trzeba włączyć High Quality Rendering w oknie.

 

P4VV37: Nie bardzo wiem w czym problem. Jak dla mnie działa.

Napisano
  • Autor

Jesli chodzi o zmianre rozdzielczosci tekstru to nie dziala. dalej tekstury wyswietlaja sie blednie. Nakladalem tez teksturre poprzez UV mapping (zrobilem sobie jakas tam w photoshopie) i tez jej nie widac:(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności