Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jestem poczatkujacy w grafice i w Maya. Problem jest taki iz nadaje material obiektom, przypisyje jednolity kolor i jest ok. ale nagkladam teksture czy cokolwiek innego niz jedno lity kolor to obraz waruje, dostaje inne kolory niz trzeba, tekstru nie ma. ale zeby bylo zabawnie odpalam render view i widac to:/ byl bym wdzieczny za sugestie jak to zrobic aby dzialalo

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie chcę zakładać nowego tematu a mam problem z mapowaniem.

Kiedy podłączę texturę do innego uv-seta niż standartowy nie działa ona jako bump mapa. Jeśli podłączę do standartowego wszystko jest ok, tylko że nie tego seta chcę użyć :( Tak jest w mentalu i v-rayu.

Napisano

palusik86: w opcjach materiału, na samym dole (prawie) jest Hardware Texturing, a tam rozdzielczość textury. Jak mapujesz projekcjami lub texturami proceduralnymi, to daj highest, aby je widzieć w viewporcie. Czasem aby coś zobaczyć, trzeba włączyć High Quality Rendering w oknie.

 

P4VV37: Nie bardzo wiem w czym problem. Jak dla mnie działa.

Napisano

Jesli chodzi o zmianre rozdzielczosci tekstru to nie dziala. dalej tekstury wyswietlaja sie blednie. Nakladalem tez teksturre poprzez UV mapping (zrobilem sobie jakas tam w photoshopie) i tez jej nie widac:(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności