Napisano 16 Kwiecień 200816 l Jestem poczatkujacy w grafice i w Maya. Problem jest taki iz nadaje material obiektom, przypisyje jednolity kolor i jest ok. ale nagkladam teksture czy cokolwiek innego niz jedno lity kolor to obraz waruje, dostaje inne kolory niz trzeba, tekstru nie ma. ale zeby bylo zabawnie odpalam render view i widac to:/ byl bym wdzieczny za sugestie jak to zrobic aby dzialalo
Napisano 16 Kwiecień 200816 l Nie chcę zakładać nowego tematu a mam problem z mapowaniem. Kiedy podłączę texturę do innego uv-seta niż standartowy nie działa ona jako bump mapa. Jeśli podłączę do standartowego wszystko jest ok, tylko że nie tego seta chcę użyć :( Tak jest w mentalu i v-rayu.
Napisano 16 Kwiecień 200816 l palusik86: w opcjach materiału, na samym dole (prawie) jest Hardware Texturing, a tam rozdzielczość textury. Jak mapujesz projekcjami lub texturami proceduralnymi, to daj highest, aby je widzieć w viewporcie. Czasem aby coś zobaczyć, trzeba włączyć High Quality Rendering w oknie. P4VV37: Nie bardzo wiem w czym problem. Jak dla mnie działa.
Napisano 16 Kwiecień 200816 l Ja też nie wiem dlaczego, ale czasem tak mam i już. Podobne problemy miałem z listkami kwiatka doniczkowego, musiałem się nieźle namęcvzyć żeby tekstura wyświetliła się na miejscu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=47277
Napisano 17 Kwiecień 200816 l Autor Jesli chodzi o zmianre rozdzielczosci tekstru to nie dziala. dalej tekstury wyswietlaja sie blednie. Nakladalem tez teksturre poprzez UV mapping (zrobilem sobie jakas tam w photoshopie) i tez jej nie widac:(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto