Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam pytanie: czy jak zrobię juz np: modelik jakiegoś tam przyszłego bohatera gry w 3DMAX to jak ja mam go później do niej wprowadzić? to samo z jego otoczeniem? może ktoś zna jakąs fajną stronke o tej ematyce albo ma jakieś tutki? a może wogóle mam te modele robić nie w maxie ale w jakimś innym programiku? pomocy :)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najlepiej znalesc sobie na necie opis formatu *.3ds. Jak juz bedziesz wiedzial jak wyglada taki plik i jak go wczytac, to potem pozostaje tylko robic modele w 3d maxie z osobna tekstura (teksturujac najlepiej unwrapem) i z maxa eksportowac do *.3ds :)

Napisano

Zalezy do jakiej gry.. Kazda gra ma swoj engine i sposob na to aby wszystko przeniesc do niej.. jedne gry wykorzystuja format 3ds a inne nie:) Jesli nie a to sie najczesciej zdarza wszystko jest przenoszone za pomoca exportowania.. kazda gra ma swoj exporter w postaci np. plugina do maxa...Te bardziej skomlikowane exportuja nawet cale postaci z texturami i szkieletem..a nawet animacja... patrz ---> ut2003 :) tam masz razem z gra dostarczony edytror i pluginy. Dzieki temu mozesz sobie zrobic cokolwiek np w maxie i przenies do edytora czyli do gry ..i tp :)

Napisano

Jak chcesz zobacz na mojej stronie www.cozmosite.prv.pl tam jest mój opis formatu 3ds taki wygrzebany i chyba najbardziej opisowy jeśli chodzi o wszystkie opisy tego formatu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności