futura Napisano 26 Styczeń 2004 Napisano 26 Styczeń 2004 Witam. Mam pytanie: czy jak zrobię juz np: modelik jakiegoś tam przyszłego bohatera gry w 3DMAX to jak ja mam go później do niej wprowadzić? to samo z jego otoczeniem? może ktoś zna jakąs fajną stronke o tej ematyce albo ma jakieś tutki? a może wogóle mam te modele robić nie w maxie ale w jakimś innym programiku? pomocy :)
CD Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 Najlepiej znalesc sobie na necie opis formatu *.3ds. Jak juz bedziesz wiedzial jak wyglada taki plik i jak go wczytac, to potem pozostaje tylko robic modele w 3d maxie z osobna tekstura (teksturujac najlepiej unwrapem) i z maxa eksportowac do *.3ds :)
MaggeM Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 Zalezy do jakiej gry.. Kazda gra ma swoj engine i sposob na to aby wszystko przeniesc do niej.. jedne gry wykorzystuja format 3ds a inne nie:) Jesli nie a to sie najczesciej zdarza wszystko jest przenoszone za pomoca exportowania.. kazda gra ma swoj exporter w postaci np. plugina do maxa...Te bardziej skomlikowane exportuja nawet cale postaci z texturami i szkieletem..a nawet animacja... patrz ---> ut2003 :) tam masz razem z gra dostarczony edytror i pluginy. Dzieki temu mozesz sobie zrobic cokolwiek np w maxie i przenies do edytora czyli do gry ..i tp :)
Cozmo Napisano 2 Luty 2004 Napisano 2 Luty 2004 Jak chcesz zobacz na mojej stronie www.cozmosite.prv.pl tam jest mój opis formatu 3ds taki wygrzebany i chyba najbardziej opisowy jeśli chodzi o wszystkie opisy tego formatu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się