vebetr Napisano 20 Kwiecień 2008 Napisano 20 Kwiecień 2008 Czesc jestem programista i jedynym czlowiekiem w moim zespole moja cala tworczsc znajdziecie pod tym linkiem http://old-rose.lua.pl/ Szukam chetnych do wspolpracy, szczegolnie grafikow do robienia jakis ciekawych gier 3d, robie to bo lubie nie tylko dla pieniedzy ale mysle ze gdyby bylo wiecej osob mozna zrobic cos konkretnego Na stronie jest jeden projekt 3d ktory ciagne juz jakis czas warto zajrzec dzieki za uwage
Temporal Napisano 20 Kwiecień 2008 Napisano 20 Kwiecień 2008 cos malo konkretow jest na tej stronce wiec trudno bedzie ci zachecic ludzi... ta giere to mozna chociaz sciagnac i sprawdzic czy to dziala? czy moze ludzie maja ufac tylko samym screenom?
Gomez Napisano 20 Kwiecień 2008 Napisano 20 Kwiecień 2008 Zastanawiales sie nad przylaczeniem sie do jakiegos teamu zamiast tworzenie wlasnego? Ja pomagalem kiedys jednemu progerowi. Mialem robic modele a ze bylem jedynym grafikiem to fajnie by bylo gdybym zrobil tez texy, animacje i wogole cala grafike. Latwo sobie wyobrazic jak sie to skonczylo. Nikt sie nie przylaczy bo nie masz teamu. Bledne kolo.
maris222 Napisano 20 Kwiecień 2008 Napisano 20 Kwiecień 2008 mam do ciebie sprawę skontaktuj się do mnie na gg:9236449
shergar Napisano 20 Kwiecień 2008 Napisano 20 Kwiecień 2008 mam do ciebie sprawę skontaktuj się do mnie na gg:9236449 Już chyba ma team xD Faktycznie mało konkretów na site. W sumie nie wygląda to najgorzej o ile faktycznie zrobiłeś all sam, o ile engine robiłeś sam. Czy może na jakimś irrlichcie to robiłeś?
vebetr Napisano 20 Kwiecień 2008 Autor Napisano 20 Kwiecień 2008 Zaden irrliht ogre itp. tylko moj kod. Wyglada nienajgorzej ale od strony programowej co do grafy to sie staralem ale coz grafik ze mnie kiepski ;) dzieki za odp.
Gomez Napisano 20 Kwiecień 2008 Napisano 20 Kwiecień 2008 Dopiero teraz znalazlem link na twojej stronie do jakichs screenow. No jesli sam dziabnales engine to szczere gratulacje i powodzenia.