Brolias Napisano 20 Kwiecień 2008 Napisano 20 Kwiecień 2008 Witam, mam pewien problem związany z 3dsmaxem. Powiedzmy ze mam prościutki model zrigowany kośćmi (skin). Robie w maxie animacje , odpalam - działa jak powinno. Gdy exportuje ten plik do formatu np. .3ds ( jest obsługiwany przez silnik do którego potrzebuje go) ,a potem importuje do maxa zaczyna się problem - model jest normalnie importowany, ale zamiast animacji modelu mam wtedy tylko animacje kości. Jest na to jakieś lekarstwo?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się