Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

yO

 

Jako że ostatnio dosyć często zdarza mi się walczyć z Combustion zakładam wątek, co by bardziej doświadczeni użytkownicy tego programu mogli mi naprostować kilka kwestii.

 

Obecnie pracuję na Combustion 4 z ServicePackiem. Używając operator 3D Glow napotkałem pewien problem: parametr Intensity Boost w ogóle nie wpływa na wygląd glowa, a chciałem uzyskać ciut bardziej przeźroczystą poświatę. Bez tej kontrolki możliwa była do zrobienia tylko bardzo intensywna łuna. Szukając solucji napotkałem kolejny problem, który uświadomił mi, że nie za bardzo rozumiem politykę Combustion. Mianowicie chciałem dodać kolejną instancję filmu na nową warstwę, wyłączyć Alphę filmu leżącego na nowej warstwie, dodać tam Glowa i ustawić przeźroczystość całej nowej warstwy tak, żeby glow był słabszy. Jednak takie coś się nie udało, bo instancje filmu z library zachowują się jak modele instance z maxa, czyli zmiana Alphy w filmie na 2giej warstwie zadziałała też na pierwszej. Musiałem zaimportować ten sam film drugi raz i dopiero wtedy podziałało. Strasznie dużo nakombinowałem? Dało się to zrobić prościej? Jak ktoś jest w temacie to proszę o pomoc :-)

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Co do 3D Glow to nie pomogę ale nie musisz importować ponownie, wystarczy, że zrobisz ctrl+c i ctrl+v na futedżu. I tak, musisz mieć oddzielne "nody" dla obu futedżów jeśli chcesz je wykorzystywać niezależnie, gałęzie definiują bardziej co jest niezależne, a co jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności