Napisano 24 Kwiecień 200816 l Zrobilem kolczuge i zastanawiam sie jak ja szybko owinac wokol modelu. Na razie sa to kolka splecione ze soba i ulozone w jednej plaszczyznie. Owinalem ja wokol reki dzielac ja na 3 czesci i do kazdej dalem FFD i recznie zaginalem. Wyszlo niezle ale moze da sie jakos inaczej i szybciej przede wszystkim? Macie jakies pomysly? Moze cloth? Moze to zrigowac? :) Probowalem w ZB maskowac i transpose ale wychodza ostre krawedzie zamiast plynnych zaokraglen. Brushem robia sie straszne znieksztalcenia. Moze sa jakies modyfikatory w ZB?
Napisano 24 Kwiecień 200816 l A po co to na trzy części dzielić, nie mogłeś dodać ffd boxa tak żeby miał z 10 podziałów na szerokość kolczugi? Wtedy by się zawinęło całą kolczugę za jednym razem. Sposób hardkorowy na bardziej zakręcone powierzchnie to chyba reactor. Musiałbyś zrobić jak najprostszą wersję kółka od kolczugi żeby dla niej reaktor przeliczał symulację i odpowiednio ustawiać obiekty na których miałaby się ta kolczuga zawijać no i pewnie trzeba by było niektóre punkty kolczugi przyczepić do obiektu na którym będą zawijane. Pozdro.
Napisano 24 Kwiecień 200816 l http://evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=135&unfold=exclusive moglys tak pokombinowac, ale nie wiem czy to jest mniej pracochlonne ja bym robil na ffd, zawsze to wieksza kontrola ewentualnie skin wrapem, podpiac kolczyge do prostej geometri z turbo smoothem i przeciagac vertexy pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto