Skocz do zawartości

Model człowieka - problem


Heads Hunter

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze raz chciałbym odnieść się do tego tutoriala.

http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/body3.asp

Na stronie trzeciej tego tutka gość na pośladkach cutem robi linnie. Gdy na tej stronie jest pokazane jak on to zrobił to jego pośladki są okrągłe. A jak ja chcę zrobić to mam kanciaste nie wiem może on ma włączony modyfikator mesh smooth i na tym zrobił linnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja na Twoim miejscu opuścił bym ten tutek ;| poczytaj coś o boxmodelingu :) tu na portalu też jest jakiś o boxmodelingu :) przeanalizuj go i rób po swojemu :) bo ten tutek z którego jedziesz taki jakiś dziwny :P bynajmniej po efektach Twojej pracy na jego podstawie :) chodzi o to, żeby edge tak przesuwać by mieć obrys, a Ty masz kanciaka :) poza tym dupcia jest troszkę zaokrąglona :) zawsze możesz sprawdzić na własnej :P nikt na siłę Tobie nie musi odpowiadać :) więc zachowaj grzeczność :) A czytając jak nazwałeś obiekt to widząc ten tyłek to wątpię, że noga Ci dobrze wyszła :P ale próbuj... :) nie liczył bym na Twoim miejscu, że za 1 podejściem zrobisz jakiś super extra wypasiony model :) poza tym nawet jakbyś użył mes smoth to by Ci raczej nie dało lepszego efektu :) wygładzaj postać zwykłym smothem :) po zrendowaniu będziesz widział, gdzie Ci kwadraciki wychodzą, gdzie trza rozbudować siatkę, albo w którym miejscu trzeba przestawić, żeby lepiej wyglądało :) poza tym zaczynając modelować to, to ja bym na 1 miejscu zadbał, żeby troszkę zaokrąglona ta postać była, skorzystaj z widoku top :) ew możesz sprobować zrelaksować, ale to troszkę zniszczyć może postać, zresztą nie masz nic do stracenia :) taki moje zdanie, ale niestety nie jestem expertem, wiec nie daje gwarancji że moje wskazówki są dobre :P

 

A możecie mi powiedzieć z ilu segmentów składa się box w tym tutorialu?

 

to pytanie jest bez sensu :) siatkę prowadzisz według uznania :) ma wyglądać po prostu dobrze :) te touriale nie są na pewno po to, żebyś zrobił dokładnie tak i to samo co w nich jest, ale żebyś na ich napodstawie nuczył się czegoś, w tym przypadku techniki modelowania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możecie mi powiedzieć z ilu segmentów składa się box w tym tutorialu?

 

a samemu na tutka popatrzec nie umiesz? Jesli na tutorialu nie ma pokazane od czego autor zaczynal, to skad ktos oprocz autora ma to wiedziec?

A tak btw to na 1 stronie tutka gosc pokazuje ze zaczynal od najzwyklejszego boxa.

 

poza tym nawet jakbyś użył mes smoth to by Ci raczej nie dało lepszego efektu :) wygładzaj postać zwykłym smothem :) po zrendowaniu będziesz widział, gdzie Ci kwadraciki wychodzą, gdzie trza rozbudować siatkę, albo w którym miejscu trzeba przestawić, żeby lepiej wyglądało :)

 

hm... jednak modelowanie pod MS'a troche rozni sie od sposobu modelowania bez MS'a. Ten tutek (jaki by nie byl odnosnie jakosci) pokazuje jak robic model pod MS'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności