Napisano 26 Kwiecień 200816 l stukam sobie takie autko od kilku godzin. mam nadzieje ze bedzie to pierwsze auto ktore ukoncze. prosze o komentarze, opinie, co zle, co poprawic. chcialem sie nauczyc modelowac samochody.
Napisano 26 Kwiecień 200816 l no te auto bez watpienia lepiej ci wychodzi niz te audi tt. niestety nie moge nic wiecej powiedziec bo nie jestem specem od autek... sam wymodelowalem tylko jedno :P bede odwiedzal watek :) powodzenia
Napisano 26 Kwiecień 200816 l to wytłoczenie na masce to nie za duże masz? zaznaczyłem tak na szybko część błędów. może jak popatrzysz na nie to zobaczysz też inne :) swojego czasu też robiłem s3. może te siatki Ci się przydadzą bo uważam że nie są złe :)
Napisano 26 Kwiecień 200816 l ladnie, dlugo nad tym siedzisz? czym robiles siatke przy dolnych swiatlach ?
Napisano 26 Kwiecień 200816 l Autor k_gabra[/b, ]2 godziny raptem siedzialem ale to i tak za dlugo mi sie wydaje bo renderowalem projekt i na drugim maxie mi troche zmulalo przy 512 RAM. przy dolnych swiatlach to cutem sobie wyciolem. dzieki za komentarze. postaram sie wszystko poprawic wieczorem.
Napisano 26 Kwiecień 200816 l a nie doczytalem wszystkiego :-) myslalem ze te s3 to juz ty zreobiles... trosiek czym robiles siatke przy swiatlach na dole? :-)
Napisano 26 Kwiecień 200816 l już gdzieś tutorial do tej siatki wrzucałem. http://www.sendspace.com/file/bsdop0 te s3 na górze prawie skończone to moje :) pokazuję heaven jak można w miarę dobrze poprowadzić siatkę. i teraz na nią patrzę to widzę że inaczej mogłem poprowadzić linie niektóre i byłoby o wiele lepiej ;)
Napisano 28 Kwiecień 200816 l Autor dawno niedawalem upka a to przez to ze mam projekt na konkurs na glowie i musze sie wyrobic :) trosiek, dzieki wielkie za pokazanie bledow. staralem sie je poprawic. licze na komentarze i pomoc .
Napisano 28 Kwiecień 200816 l jest coraz lepiej. zderzak na dole nie jest zbyt okrągły. robisz go z jakimś tutkiem? jak nie to na 3d palace jest tutorial do a3 sportback. masz też nierówno przy światłach. jak narazie to to mi się w oczy rzuciło.
Napisano 28 Kwiecień 200816 l Autor dzieks. wlasnie robie z tego tuta. tylko mam inny model samochodu i sie troche rozni. teraz aktualnie juz bez tutka robie . postaram sie poprawic bledy
Napisano 28 Kwiecień 200816 l wlasnie do tego sportsback nie mam rozdzialu nr 16 - co tam jest ? moje pierwsze auto tez z tego tutka bylo :-)
Napisano 28 Kwiecień 200816 l heaven kończ z tutkiem. bo możesz się paru rzeczy nauczyć ;) w 16 to chyba były światła albo opony i felgi. ale nie pamiętam już.
Napisano 30 Kwiecień 200816 l Autor maly upek. chyba juz jest lepiej na masce. poprzesuwalem co nieco.
Napisano 30 Kwiecień 200816 l daj rzut z boku... szyba przednia wydaje sie jak by troche byla pogieta wogole jezeli robisz z tego tutka to troche dziwnie wyglada u ciebie ta siatka, u mnie byla tak... moim zdaniem zbyt gesto przy nadkolu... no i taka propozycja ode mnie, pomysl nad tym:
Napisano 30 Kwiecień 200816 l jakas ta siatka i tak smiesznie krzywa :-) staraj sie ciac tam gdzie mozesz conectem wtedy rowniejsze linie wychodza, no i tez staraj sie od poczatku juz w miare rowno ukladac te vertexy, bo pozniej bedziesz musial to poprawiac, a to jak bys prawie od nowa robil auto... a i zaokraglij tzn. wyciagnij ten sam srodek z zderzaka z przodu, bo n chyba nie jest taki prosty...
Napisano 1 Maj 200816 l Autor troche posiedzialem, sugerowalem sie tutkiem i robilem. ps. denerwuje mnie te zaznazcenie modelu. mozna je jakos wylaczyc ? jakby byl model w pudelko opakowany.
Napisano 1 Maj 200816 l no i jest fajnie... ale przeciagnij ta zewnetrzna linie przedniej szyby troche bardziej do lusterka - tak zeby szyba byla z 2ch rownych segmentow - do tego na masce bedziesz musial przesunac jezeli tamto zrobisz, szyby boczne chyba nie sa wypukle, no i przeciagnij bardziej te 2 linie co ida przez dach i na drzwi nachodza jakos bardziej na srodek... w czym renderujesz? pomozesz mi 'pokolorowac' moje auto :-)
Napisano 1 Maj 200816 l Autor dzieks za rady. postaram sie zrobic to ale chyba nie dzis juz xD. oczy mi siadaja :P ja w vrayu renderuje. troszke sie bawilem ...
Napisano 1 Maj 200816 l rejestracje itp zostawiaj na koniec jak bedziesz mial juz pociete na czesci auto, bo gdy masz zrobione np. rejestracje i pozniej bedziesz chcial pociac cos, to mozesz mice ciut problem - bynajmniej ja tak podchodze do tego
Napisano 3 Maj 200816 l Witam, Przyznam,ze az milo popatrzec. Jak narazie bardzo ladnie wychodzi. Trzymaj tak dalej a modelik bedzie elegancki :) Zgodze sie rowniez z k_gabra, ze datale powinienes zostawic na sam koniec jak juz caly model bedzie wykonczony. W przeciwnym razie mozesz napotkac kilka niespodzianek. No coz pozostaje mi zyczyc powodzenia i wytrwalosci w pracach. Oczywiscie bede sie przygladal. Pozdrawiam, xaoo
Napisano 5 Lipiec 200816 l Aby wyłączyć to pudełkowe zaznaczenie trzeba odznaczyć opcję "Use Selection Brackets" w menu okienka widoku, w którym pracujesz (Configure...).
Napisano 6 Lipiec 200816 l Witam, Jak cos to mozna tez J na klawiaturze nacisnac i tez zniknie :D Pozdrawiam i czekam na up-y, xaoo
Napisano 6 Lipiec 200816 l Autor dzieki za pomoc w wylaczeniu tego obramowania :) wlasnie niewedzialem gdzie tego szukac :) upy beda ale dopiero jak skoncze zaczety projekt jeden. napewno skoncze samochod jesli wystarczy mi sil na niego :) musze przeciez w koncu jakis samochod zrobic xD pzdr, heaven
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto