Gość muniek85 Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 Witam. Jestem totalnym noobem w 3dsmaxie (dzisiaj zacząłem moją przygodę z nim) i mój problem bedzie dla was na pewno bardzo smieszny. Otóż gdy wrzucam przykładową texturę na przykładowy element ktory sobie zrobilem dla tegoż celu dzieje się coś takiego: Moje pytanie brzmi: dlaczego textura po bokach się odpowiednio nakłada, a u góry jest rozciągana? pozdrawiam Muniek
claude Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 temat rzeka, wejdź do działu videotutki i ściągaj o mapowaniu , jest naprawdę kilka dobry videotitoriali
Ania Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 Daj na obiekt modyfikator UVW Map i ustaw na cylindrical. Poczytaj w helpie o ww. modyfikatorze oraz o modyfikatorze Unwrap.
Temporal Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 By tekstury dobrze sie nakladaly trzeba mapowac obiekty a do tego w maxie sluzy uvw map oraz unwrap uwv. Mapowanie takze mozna wykonywac w innych programach ktore sa do tego przeznaczone ale w samym maxie tez da sie to dobrze zrobic. Na poczatku radze pobawic sie z uvw bo ma mniej opcji i w prostych przypadkach wystarcza wiec odrazu bedziesz widzial efekt po kilk sekundach.
Gość muniek85 Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 ok wielkie dzieki :) A tak btw. jak wyeksportować animacje jako: 1. avi 2. wiele png'ów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się