Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Jestem totalnym noobem w 3dsmaxie (dzisiaj zacząłem moją przygodę z nim) i mój problem bedzie dla was na pewno bardzo smieszny. Otóż gdy wrzucam przykładową texturę na przykładowy element ktory sobie zrobilem dla tegoż celu dzieje się coś takiego: 3dmaxnoob.jpg

Moje pytanie brzmi: dlaczego textura po bokach się odpowiednio nakłada, a u góry jest rozciągana?

pozdrawiam Muniek

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

temat rzeka, wejdź do działu videotutki i ściągaj o mapowaniu , jest naprawdę kilka dobry videotitoriali

Napisano

Daj na obiekt modyfikator UVW Map i ustaw na cylindrical.

Poczytaj w helpie o ww. modyfikatorze oraz o modyfikatorze Unwrap.

Napisano

By tekstury dobrze sie nakladaly trzeba mapowac obiekty a do tego w maxie sluzy uvw map oraz unwrap uwv. Mapowanie takze mozna wykonywac w innych programach ktore sa do tego przeznaczone ale w samym maxie tez da sie to dobrze zrobic. Na poczatku radze pobawic sie z uvw bo ma mniej opcji i w prostych przypadkach wystarcza wiec odrazu bedziesz widzial efekt po kilk sekundach.

Napisano

ok wielkie dzieki :) A tak btw. jak wyeksportować animacje jako: 1. avi 2. wiele png'ów?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności