Napisano 26 Kwiecień 200816 l Witam. Jestem totalnym noobem w 3dsmaxie (dzisiaj zacząłem moją przygodę z nim) i mój problem bedzie dla was na pewno bardzo smieszny. Otóż gdy wrzucam przykładową texturę na przykładowy element ktory sobie zrobilem dla tegoż celu dzieje się coś takiego: Moje pytanie brzmi: dlaczego textura po bokach się odpowiednio nakłada, a u góry jest rozciągana? pozdrawiam Muniek
Napisano 26 Kwiecień 200816 l temat rzeka, wejdź do działu videotutki i ściągaj o mapowaniu , jest naprawdę kilka dobry videotitoriali
Napisano 26 Kwiecień 200816 l Daj na obiekt modyfikator UVW Map i ustaw na cylindrical. Poczytaj w helpie o ww. modyfikatorze oraz o modyfikatorze Unwrap.
Napisano 26 Kwiecień 200816 l By tekstury dobrze sie nakladaly trzeba mapowac obiekty a do tego w maxie sluzy uvw map oraz unwrap uwv. Mapowanie takze mozna wykonywac w innych programach ktore sa do tego przeznaczone ale w samym maxie tez da sie to dobrze zrobic. Na poczatku radze pobawic sie z uvw bo ma mniej opcji i w prostych przypadkach wystarcza wiec odrazu bedziesz widzial efekt po kilk sekundach.
Napisano 26 Kwiecień 200816 l ok wielkie dzieki :) A tak btw. jak wyeksportować animacje jako: 1. avi 2. wiele png'ów?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto