Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam...

 

Ostatnio robilem sobie mala animacje i utknalem przy problemie trajektorii kamery. Narysowalem linie (LINE) po ktorej kamera miala sie poruszac, ale w momencie, gdy przypisalem kamerze moja trajektorie, ta ulegla zupelnej przemianie. Wszystkie wygiecia, zakrety i zawijasy zdeformowaly sie do o wiele prostszej formy. Jednym slowem - moja trajektoria przed przypisaniem jej kamerze, nie byla juz taka sama po przypisaniu.

Jest to troche klopotliwe i chcialem sie zapytac, w jaki sposob moge uniknac tego problemu?!

Z gory dziekuje za odpowiedz :)

Pozdrawiam z zasniezonej Gdyni...

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Hm, mam 3D Studio R3...

Najpierw rysuje sobie linie (np w ksztalcie litery S), pozniej stawiam obok niej kamere. Nastepnie z zaznaczona kamera, wchodze w zakladke MOTION, klikam guziczek TRAJECTORIES i przypisuje kamerze linie, guzikiem CONVERT FROM.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności