gedzior Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 Witam... Ostatnio robilem sobie mala animacje i utknalem przy problemie trajektorii kamery. Narysowalem linie (LINE) po ktorej kamera miala sie poruszac, ale w momencie, gdy przypisalem kamerze moja trajektorie, ta ulegla zupelnej przemianie. Wszystkie wygiecia, zakrety i zawijasy zdeformowaly sie do o wiele prostszej formy. Jednym slowem - moja trajektoria przed przypisaniem jej kamerze, nie byla juz taka sama po przypisaniu. Jest to troche klopotliwe i chcialem sie zapytac, w jaki sposob moge uniknac tego problemu?! Z gory dziekuje za odpowiedz :) Pozdrawiam z zasniezonej Gdyni...
dr Ug Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 Znaczy animowales a pozniej wrzucies na Path Constraint?
gedzior Napisano 29 Styczeń 2004 Autor Napisano 29 Styczeń 2004 Hm, mam 3D Studio R3... Najpierw rysuje sobie linie (np w ksztalcie litery S), pozniej stawiam obok niej kamere. Nastepnie z zaznaczona kamera, wchodze w zakladke MOTION, klikam guziczek TRAJECTORIES i przypisuje kamerze linie, guzikiem CONVERT FROM.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się