Jump to content

gedzior

Members
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About gedzior

  • Rank
    Member
  • Birthday 11/22/1984

City (optional)

  • Miasto
    Gdynia
  1. dołączam się do pytania powyżej :) O ile jeszcze autor pamięta ustawienia tych renderów. Bardzo ładne oświetlenie wyszło.
  2. oczywiscie chodziło mi o 'Path Deform' a nie 'Path Constrains' ;)
  3. @Setesh - wow, dzięki stary, to chyba właśnie to, o co mi chodziło wprawdzie już próbowałem 'Path Constrains' ale widocznie nie przetestowałem tej opcji do końca. Dzięki za bardzo dobry filmik i oczywiście Rep dla Cię ;)
  4. Hm, Nie dokładnie o ten efekt mi chodziło, jaki pokazałem na filmie i to jest mój błąd, że nie napisałem dokładniej, o co mi chodzi. Mianowicie, posiadam scenkę 3D, z budynkami, placami, uliczkami itp. Chciałbym aby spomiędzy tych elementów wyłaniały się różnokolorowe taśmy i przeplatały się w różny sposób, więc to nie jest efekt 2D, ale w pełni 3D. Nie mogę znaleźć filmu, który pokazałby o co mi chodzi, a myślałem że ten, który dałem wcześniej wystarczy :) EDIT: O, to jest to, o co dokładnie mi chodzi !!! http://www.youtube.com/watch?v=oiIl4UnnDcw Spróbuję jeszcze uderzyć do autora filmiku, może mi coś podpowie :) Z góry dzięki za porady
  5. przepraszam, że się podpinam, ale właśnie szukam czegoś podobnego. W zasadzie chodzi mi o tworzenie się różnego typu kresek i zawijasów. Coś jak na tym filmie: http://www.youtube.com/watch?v=SPiVy8lxZHk Próbowałem korzystać z Path Constrains, ale po zanimowaniu, moja linia nie zachowuje się stabilnie - trzęsie się i skacze na boki i nie wygląda to ładnie. Czego szukam, to jakiś tutorial, który choć w przybliżeniu opisałby mi co mam robić. Z góry dzięki :)
  6. Świetny model, widać że się napracowałeś. Czy mógłbyś zdradzić, jakim sposobem wykonałeś maswerki ?!
  7. Witam ponownie, Nie ma sensu rozpoczynać nowego wątku, więc pociągnę już ten istniejący. Do łącznika dokleiłem nieco większy budyneczek. http://img43.imageshack.us/img43/9605/0807001.jpg Modelowanie prawie ukończone i zaraz przechodzę do kolorowania. Jednak o ile kolorowanie jest całkiem przyjemne, tak strasznie nie lubię bawić się światłem. Czy może mi ktoś powiedzieć, dlaczego na tym renderku, w strefach zacienionych powstaje taki dziwny blur i jaka opcja jest za to odpowiedzialna ?! I druga sprawa, czy jest możliwość wstawienia chmurek albo innego tła zamiast mrPhysicalSky, przypisanego do Daylight'a ?! Z góry dzięki i pozdrawiam, gedzior
  8. Może lepiej nie zabudowywuj jego głowy tą monitoro-podobną osłoną, bo szkoda Twojej roboty z tymi wnętrznościami :) Poza tym, ma śliczne piwno-zielone oczy ;P
  9. A jednak coś z tym AA jest na rzeczy :) Można zobaczyć, że na prawym obrazku są brzydkie krawędzie i w ogóle rowki z pilastrów uciekają... http://img30.imageshack.us/img30/4485/porownanie.jpg Poza tym, nadal męczyłem się z tymi odbiciami w szybie i nic mi z tym nie wychodzi, a np. chciałbym osiągnąć taki efekt jak na poniższym obrazku http://img150.imageshack.us/img150/5463/szyba.jpg Przypisywanie mapy do sekcji Reflective, nic nie daje, nawet przy minimalnych ustawieniach Transparency (żeby nie przezierały). Może robię coś źle... Sam już nie wiem :) Nie spędza mi to snu z powiek i prawdopodobnie kiedyś bym do tego doszedł, ale jeśli ktoś chciałby się podzielić spostrzeżeniami, to będę wdzięczny ;) PS. Gdzie tu się klika, żeby śledzić wątek?! Jestem tu od sześciu lat i aż wstyd pytać :P
  10. Póki co, dałem tak jak mówisz Arch&Des i chyba jest poprawa. http://img222.imageshack.us/img222/7830/002250609.jpg Szyby to nadal procelana, ale i tak nie mają czego odbijać, więc nawet najlepsze ustawienia tego nie naprawią. Chyba, że można gdzieś ustawić, żeby odbijał jakąś przypisaną bitmapę, tylko że nie wiem gdzie... Dzięki raz jeszcze za pomoc :)
  11. no wlasnie z tymi materialami to osobna historia, bo jako tynk nanioslem zwykle materialy STANDARD. Materiał szkła to jakaś porcelanka, co by szyby odbijały, a nie przezierały. Materiały faktycznie do bani i z tym też będę musiał się pobawić, tyle że mój MAX zdaje się mieć problemy z PROmateriałami :( Dzięki za wszystkie porady, zobaczymy co dalej mi z tego wyjdzie. pozdrawiam, gedzior
  12. Dzieki za zainteresowanie. Faktycznie, jak patrze na cudze rendery, to moje sa jakies takie... sam nie wiem... Tu wszystkie ustawienia: http://img99.imageshack.us/img99/698/ustawieniaswiatla.jpg
  13. Co racja to racja :) Znalazlem na youtubie taki fajny tutorialik apropos oswietlenia: Faktycznie, uważam że Daylight daje dużo lepsze efekty. Mozna latwo kombinowac z ustawieniami ekspozycji. Chociaz to ciągle nie to, co chciałem osiągnąć, to musi póki co wystarczyć :)
  14. W zasadzie światła, których użyłem to dwa Spoty Direct oraz jeden Skylight. Ustawienia spotów, to mniej więcej: Multiplier: 0,13 i 0,43 Obydwa mają Ray Traced Shadows, z czego jeden ma b. wysoko ustawione Area Light Params Skylighta dałem na 0,65. Korzystam tylko z Final Gatheringu. Na tych renderkach jest ustawiony tryb Draft, przy 0 odbiciach Bounce. Próbuję się z tym bawić, ale nijak nie potrafię manipulować światłami tak, aby wyszedł mi efekt słońca w zenicie, czy coś w tym stylu. Szukam pół dnia jakiś ciekawych tutorialów, ale z nimi też jakoś ciężko. Póki co, najbardziej pomocny wydawał się być tutorial Temporala dot. oświetlenia wnętrza. Póki co, będę próbował dalej, ale za jakiekolwiek wskazówki byłbym niemniej wdzięczny :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy