hanzo Napisano 6 Maj 2008 Napisano 6 Maj 2008 (edytowane) Na początku proszę o wyrozumiałość, jest to dopiero moje drugie autko, więc cudów nie będzie..;) Wiem, że jest tam masę błędów, jednak na początek proszę mi pomóc z babolem na przednim nadkolu. Sprawdzałem wszystkie wierzchołki dookoła, od nowa robiłem okoliczne ścianki, ale nie pomogło. Edytowane 10 Maj 2008 przez hanzo
daniel1540 Napisano 6 Maj 2008 Napisano 6 Maj 2008 pokazuj wieksze rendery i dokladniejsze... i pokaz siatke to najwazniejsze bez tegonie mozna ci pomoc
pecet Napisano 6 Maj 2008 Napisano 6 Maj 2008 a Ty myślisz że to forum jasnowidzów czy jak? dajesz jeden niewyraźny, mały render i pytasz jak poprawić buga którego nawet nie widać?
hanzo Napisano 6 Maj 2008 Autor Napisano 6 Maj 2008 sorry, mam nadzieje, że teraz lepiej. Czy dalej za małe? pokazałem z MS, bo bez niego chyba nie widać błędów..
pecet Napisano 6 Maj 2008 Napisano 6 Maj 2008 zapewne tak się dzieje po nadaniu modyfikatora symmetry/mirror ? też tak miałem, pomagało zweldowanie, wszystkich wierzchołkow po symmetry/mirror i dopiero ms.
JW_2305 Napisano 6 Maj 2008 Napisano 6 Maj 2008 Wlasnie bez ms pokaz. Poza tym tarcze za grube, chociaz jak sie ma taki silnik, to trzeba miec czym hamowac;p
daniel1540 Napisano 6 Maj 2008 Napisano 6 Maj 2008 teraz lepiej... wieszco jestem pewny ze musisz zWELDowac vertexy w okolicy tego buga...
hanzo Napisano 6 Maj 2008 Autor Napisano 6 Maj 2008 "collapsłem" tego symetry, ale nie było tam nic do weldowania( granice ustawiałem dość dużą) i nie pomogło. wszystkie ścianki dookoła tworzyłem od nowa i dalej nie działa.. bez MS. nie wiem co z tym zrobić. Chyba będę musiał dokończyć tyłeczek autka i zrobić ujęcie z tyłu, żeby nie było tego widać..:(
piksar Napisano 7 Maj 2008 Napisano 7 Maj 2008 edytuj posty i popraw temat wątku na zgodny z regulaminem
xaoo Napisano 7 Maj 2008 Napisano 7 Maj 2008 Witam, Mialem kiedys podobna sytuacje. Ja usunalem wszystkie egde dochodzace do tych dwoch felernych wierzcholkow. Nastepnie usunalem vertexy dodalem nowe ciecia w miejscach w ktorych usunalem edgesy i pomoglo. Sprobuj moze i tobie pomoze. Pozdrawiam, xaoo
hanzo Napisano 7 Maj 2008 Autor Napisano 7 Maj 2008 xaoo wielkie dzięki, działa pięknie. Niedługo postaram się wrzucić jakiś update. Zapraszam do komentowania.
xaoo Napisano 7 Maj 2008 Napisano 7 Maj 2008 Hej hej, Ciesze sie,ze udalo mi sie pomoc :) Kilka dni temum mialem ten sam problem z nadkolem w moim modelu i tez troche czasu mi zeszlo zanim udalo sie naprawic :) Czekam na updaty i zycze powodzenia, Pozdrawiam, xaoo 1
hanzo Napisano 8 Maj 2008 Autor Napisano 8 Maj 2008 mały update. dodałem imitację grill'a z przodu, trochę poprawiłem karoserię. niestety nie mam za bardzo pomysłu jak to fajnie wyrenderować. Oczywiście brakuje tam jeszcze jednego fotela, ale to się potem zrobi. Krytyka mile widziana.
JW_2305 Napisano 8 Maj 2008 Napisano 8 Maj 2008 Mi sie ten grill troszeczke za gruby wydaje, ale moze to dlatego, ze to audi ma te elementy czarne. Podstawowe pytanie, to czym chcesz renderowac;p
hanzo Napisano 8 Maj 2008 Autor Napisano 8 Maj 2008 renderowac chyba w mentalu bo nie mam v-ray'a pod max'a 2009
hanzo Napisano 9 Maj 2008 Autor Napisano 9 Maj 2008 kolejny update. niestety pojawiły się liczne nierówności. Będzie co poprawiać;) Co o tym sądzicie?
xaoo Napisano 9 Maj 2008 Napisano 9 Maj 2008 Hej hej, Postaraj sie dopracowas studio by lepiej to wygladalo. Teraz jest dziwnie z ta czarna dziura z prawej strony. Czy to jest zabieg celowy? Chcesz zrobic jakas scene i poprostu zostawiles to tak w tej chwili? Jak dla mnie za wiele reflexow. I widac wielkie biale i czare plamy. Jesli nie bedzie to problemem to daj jakis wiekszy render, bo na tym nie za wiele widac. Moze jeszcze dalbys rade wrzucic siatke, ale taka bez smootha. :) Dziekuje i pozdrawiam, xaoo
hanzo Napisano 10 Maj 2008 Autor Napisano 10 Maj 2008 studio nie bardzo mi się podobało, więc spróbujemy bez niego. Podpatrywałem najlepszych, ale u mnie nie wygląda to już tak fajnie. O oto moja wspaniała siatka;) oraz kolejna próba
D4D4L Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 heja Nie śledzilem wątku za bardzo..i za bardzo tez nie czytalem postów :P nie wiem czy ci ktoś pisal ale zagęśzcz siatke bo będziesz mial straszne bugi w refleksji... co do renderu to jako tako... mental i mentalowski car paint ? fajnie wygląda...powalcz ze studiem i będzie git.. no i oczywiscie siatka...bo straszne bagi :)
hanzo Napisano 11 Maj 2008 Autor Napisano 11 Maj 2008 .. ale zagęśzcz siatke bo będziesz mial straszne bugi w refleksji.. Dzięki. hehe cały czas wydawało mi się, że mam za gęstą siatkę, a tu proszę taki zonk;) postaram się poprawić żeby nie biło po oczach za bardzo..
D4D4L Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 Dzięki. hehe cały czas wydawało mi się, że mam za gęstą siatkę, a tu proszę taki zonk;) postaram się poprawić żeby nie biło po oczach za bardzo.. :) no jest za rzadka... bugi będom straszne jak dasz refleksy itp :P zazwyczaj klamki,wloty powietrrza, jakies detale to się robi na gęstej siatce przynajmniej po ms 1/2.
hanzo Napisano 11 Maj 2008 Autor Napisano 11 Maj 2008 (edytowane) A powinienem zagęszczać np. maskę? tam nie ma wielu szczegółów, a co do mental'a to uważacie, że lepszym wyborem jest vray? A mogę prosić o wskazanie miejsc w których bugi są bardziej widoczne? wiem, że jest ich dużo, ale chociaż takie jedno przykładowe. Edytowane 11 Maj 2008 przez hanzo
D4D4L Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 Heja Siatke zagęszcza sie tam gdzie masz wloty powietrza i detale, maska jest prosta nie trzeba jej durzo poly do szczęscia... co do renderu to rób w czym ci wygodniej... nawet w scan line z karzdego rendera morzesz wyciągnąc foto realistyczny efekt jak poświęcisz mu durzo czasu :) co do bugów to puzniej znajde chwilkę to ci zaznacze co na moje oko powinno być inaczej rozwiązane :) ps pamiętaj o 1... dobry efekt to polączenie 3 rzeczy ... materialu (20%) studio (30%) i postprodukcja (50%)
D4D4L Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 Siemasz To tak no pozaznaczalem ci to co mi się mniej więcej nie podoba... maska ma wgniecenie, klamka i otwór na lusterko do wywalenie bo za rzadka siatka żeby(pozatym po co otwór na lusterko?) takie coś robic... przy drzwiach w rogu jest troche inaczej jak oryginal.. wgębienie wchodzi też na karoserie, felgi zle... z tylu co mi sie nie podoba eee...brak tego durzego otworu/wlotu czyco to tam jest, siatka przy rejestracji jest ble, krzywa siatka ogolnie.. poprostuj.. lączenie tylniego światla z resztom.. bedom bugi, u gury kratka.. brakuje kawalek blachy..z tylu polączenie z oknem bla bla sam chybaw idzisz i na zderzaku z tylu zaokrąglenie.. bedzie ble tez :P dach chce więcej poly :) i to chyba wszystko nie jest tak zle z 30 min poprawiania :) A tutaj 10 min zabawy :) A tutaj lap referke do felg :) jak cos ble to pisz mam jeszcze kilka shotów :)
hanzo Napisano 11 Maj 2008 Autor Napisano 11 Maj 2008 wow dzięki. widzę, że jeszcze wiele pracy mnie czeka przy tym autku. Dochodzę do wniosku, że oprócz krzywizn do bani są także materiały. Jeszcze raz dzięki. pozdr.
D4D4L Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 *_* nie mam pojęcia co ci sie w materialach nie podoba :D w zasadzie to jak ci sie nie podobają to daj screna z lakieru bo mi się podoba :P i w jakiej skali robisz... ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się