Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Na początku proszę o wyrozumiałość, jest to dopiero moje drugie autko, więc cudów nie będzie..;) Wiem, że jest tam masę błędów, jednak na początek proszę mi pomóc z babolem na przednim nadkolu. Sprawdzałem wszystkie wierzchołki dookoła, od nowa robiłem okoliczne ścianki, ale nie pomogło.

77304788be9.th.jpg

Edytowane przez hanzo
  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a Ty myślisz że to forum jasnowidzów czy jak? dajesz jeden niewyraźny, mały render i pytasz jak poprawić buga którego nawet nie widać?

Napisano

50249835we0.th.jpg

 

sorry, mam nadzieje, że teraz lepiej. Czy dalej za małe?

beztytuubl8.th.jpg

 

pokazałem z MS, bo bez niego chyba nie widać błędów..

Napisano

zapewne tak się dzieje po nadaniu modyfikatora symmetry/mirror ? też tak miałem, pomagało zweldowanie, wszystkich wierzchołkow po symmetry/mirror i dopiero ms.

Napisano

"collapsłem" tego symetry, ale nie było tam nic do weldowania( granice ustawiałem dość dużą) i nie pomogło. wszystkie ścianki dookoła tworzyłem od nowa i dalej nie działa..

bez MS.

beztytuuob8.th.jpg

nie wiem co z tym zrobić. Chyba będę musiał dokończyć tyłeczek autka i zrobić ujęcie z tyłu, żeby nie było tego widać..:(

Napisano

Witam,

 

Mialem kiedys podobna sytuacje. Ja usunalem wszystkie egde dochodzace do tych dwoch felernych wierzcholkow. Nastepnie usunalem vertexy dodalem nowe ciecia w miejscach w ktorych usunalem edgesy i pomoglo. Sprobuj moze i tobie pomoze.

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

Napisano

xaoo wielkie dzięki, działa pięknie.

Niedługo postaram się wrzucić jakiś update.

Zapraszam do komentowania.

Napisano

Hej hej,

 

Ciesze sie,ze udalo mi sie pomoc :) Kilka dni temum mialem ten sam problem z nadkolem w moim modelu i tez troche czasu mi zeszlo zanim udalo sie naprawic :)

 

Czekam na updaty i zycze powodzenia,

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

  • Confused 1
Napisano

mały update. dodałem imitację grill'a z przodu, trochę poprawiłem karoserię.

niestety nie mam za bardzo pomysłu jak to fajnie wyrenderować. Oczywiście brakuje tam jeszcze jednego fotela, ale to się potem zrobi.

Krytyka mile widziana.

qwekf1.th.jpg

Napisano

Mi sie ten grill troszeczke za gruby wydaje, ale moze to dlatego, ze to audi ma te elementy czarne. Podstawowe pytanie, to czym chcesz renderowac;p

Napisano

Hej hej,

 

Postaraj sie dopracowas studio by lepiej to wygladalo. Teraz jest dziwnie z ta czarna dziura z prawej strony. Czy to jest zabieg celowy? Chcesz zrobic jakas scene i poprostu zostawiles to tak w tej chwili? Jak dla mnie za wiele reflexow. I widac wielkie biale i czare plamy. Jesli nie bedzie to problemem to daj jakis wiekszy render, bo na tym nie za wiele widac. Moze jeszcze dalbys rade wrzucic siatke, ale taka bez smootha. :)

 

Dziekuje i pozdrawiam,

 

xaoo

Napisano

studio nie bardzo mi się podobało, więc spróbujemy bez niego. Podpatrywałem najlepszych, ale u mnie nie wygląda to już tak fajnie.

O oto moja wspaniała siatka;)

siatkanz7.th.jpg siatka4ey1.th.jpg

oraz kolejna próba

61091628uo3.th.jpg

Napisano

heja

 

Nie śledzilem wątku za bardzo..i za bardzo tez nie czytalem postów :P nie wiem czy ci ktoś pisal ale zagęśzcz siatke bo będziesz mial straszne bugi w refleksji... co do renderu to jako tako... mental i mentalowski car paint ? fajnie wygląda...powalcz ze studiem i będzie git.. no i oczywiscie siatka...bo straszne bagi :)

Napisano
.. ale zagęśzcz siatke bo będziesz mial straszne bugi w refleksji..

Dzięki. hehe cały czas wydawało mi się, że mam za gęstą siatkę, a tu proszę taki zonk;) postaram się poprawić żeby nie biło po oczach za bardzo..

Napisano
Dzięki. hehe cały czas wydawało mi się, że mam za gęstą siatkę, a tu proszę taki zonk;) postaram się poprawić żeby nie biło po oczach za bardzo..

 

:) no jest za rzadka... bugi będom straszne jak dasz refleksy itp :P zazwyczaj klamki,wloty powietrrza, jakies detale to się robi na gęstej siatce przynajmniej po ms 1/2.

Napisano (edytowane)

A powinienem zagęszczać np. maskę? tam nie ma wielu szczegółów, a co do mental'a to uważacie, że lepszym wyborem jest vray?

A mogę prosić o wskazanie miejsc w których bugi są bardziej widoczne? wiem, że jest ich dużo, ale chociaż takie jedno przykładowe.

Edytowane przez hanzo
Napisano

Heja

 

Siatke zagęszcza sie tam gdzie masz wloty powietrza i detale, maska jest prosta nie trzeba jej durzo poly do szczęscia... co do renderu to rób w czym ci wygodniej... nawet w scan line z karzdego rendera morzesz wyciągnąc foto realistyczny efekt jak poświęcisz mu durzo czasu :) co do bugów to puzniej znajde chwilkę to ci zaznacze co na moje oko powinno być inaczej rozwiązane :)

 

ps pamiętaj o 1... dobry efekt to polączenie 3 rzeczy ... materialu (20%) studio (30%) i postprodukcja (50%)

Napisano

Siemasz

 

To tak no pozaznaczalem ci to co mi się mniej więcej nie podoba... maska ma wgniecenie, klamka i otwór na lusterko do wywalenie bo za rzadka siatka żeby(pozatym po co otwór na lusterko?) takie coś robic... przy drzwiach w rogu jest troche inaczej jak oryginal.. wgębienie wchodzi też na karoserie, felgi zle... z tylu co mi sie nie podoba eee...brak tego durzego otworu/wlotu czyco to tam jest, siatka przy rejestracji jest ble, krzywa siatka ogolnie.. poprostuj.. lączenie tylniego światla z resztom.. bedom bugi, u gury kratka.. brakuje kawalek blachy..z tylu polączenie z oknem bla bla sam chybaw idzisz i na zderzaku z tylu zaokrąglenie.. bedzie ble tez :P dach chce więcej poly :) i to chyba wszystko nie jest tak zle z 30 min poprawiania :)

 

siatkanz7nq4.th.jpgsiatka4ey1et4.th.jpg

 

 

A tutaj 10 min zabawy :)

61091628uo3copyjh9.th.jpg

 

A tutaj lap referke do felg :) jak cos ble to pisz mam jeszcze kilka shotów :)p1000422sw1.th.jpg

Napisano

wow dzięki. widzę, że jeszcze wiele pracy mnie czeka przy tym autku. Dochodzę do wniosku, że oprócz krzywizn do bani są także materiały.

Jeszcze raz dzięki.

pozdr.

Napisano

*_* nie mam pojęcia co ci sie w materialach nie podoba :D w zasadzie to jak ci sie nie podobają to daj screna z lakieru bo mi się podoba :P i w jakiej skali robisz... ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności