Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Audi R8


hanzo

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku proszę o wyrozumiałość, jest to dopiero moje drugie autko, więc cudów nie będzie..;) Wiem, że jest tam masę błędów, jednak na początek proszę mi pomóc z babolem na przednim nadkolu. Sprawdzałem wszystkie wierzchołki dookoła, od nowa robiłem okoliczne ścianki, ale nie pomogło.

77304788be9.th.jpg

Edytowane przez hanzo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

"collapsłem" tego symetry, ale nie było tam nic do weldowania( granice ustawiałem dość dużą) i nie pomogło. wszystkie ścianki dookoła tworzyłem od nowa i dalej nie działa..

bez MS.

beztytuuob8.th.jpg

nie wiem co z tym zrobić. Chyba będę musiał dokończyć tyłeczek autka i zrobić ujęcie z tyłu, żeby nie było tego widać..:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mialem kiedys podobna sytuacje. Ja usunalem wszystkie egde dochodzace do tych dwoch felernych wierzcholkow. Nastepnie usunalem vertexy dodalem nowe ciecia w miejscach w ktorych usunalem edgesy i pomoglo. Sprobuj moze i tobie pomoze.

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej hej,

 

Ciesze sie,ze udalo mi sie pomoc :) Kilka dni temum mialem ten sam problem z nadkolem w moim modelu i tez troche czasu mi zeszlo zanim udalo sie naprawic :)

 

Czekam na updaty i zycze powodzenia,

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mały update. dodałem imitację grill'a z przodu, trochę poprawiłem karoserię.

niestety nie mam za bardzo pomysłu jak to fajnie wyrenderować. Oczywiście brakuje tam jeszcze jednego fotela, ale to się potem zrobi.

Krytyka mile widziana.

qwekf1.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej hej,

 

Postaraj sie dopracowas studio by lepiej to wygladalo. Teraz jest dziwnie z ta czarna dziura z prawej strony. Czy to jest zabieg celowy? Chcesz zrobic jakas scene i poprostu zostawiles to tak w tej chwili? Jak dla mnie za wiele reflexow. I widac wielkie biale i czare plamy. Jesli nie bedzie to problemem to daj jakis wiekszy render, bo na tym nie za wiele widac. Moze jeszcze dalbys rade wrzucic siatke, ale taka bez smootha. :)

 

Dziekuje i pozdrawiam,

 

xaoo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

studio nie bardzo mi się podobało, więc spróbujemy bez niego. Podpatrywałem najlepszych, ale u mnie nie wygląda to już tak fajnie.

O oto moja wspaniała siatka;)

siatkanz7.th.jpg siatka4ey1.th.jpg

oraz kolejna próba

61091628uo3.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heja

 

Nie śledzilem wątku za bardzo..i za bardzo tez nie czytalem postów :P nie wiem czy ci ktoś pisal ale zagęśzcz siatke bo będziesz mial straszne bugi w refleksji... co do renderu to jako tako... mental i mentalowski car paint ? fajnie wygląda...powalcz ze studiem i będzie git.. no i oczywiscie siatka...bo straszne bagi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. ale zagęśzcz siatke bo będziesz mial straszne bugi w refleksji..

Dzięki. hehe cały czas wydawało mi się, że mam za gęstą siatkę, a tu proszę taki zonk;) postaram się poprawić żeby nie biło po oczach za bardzo..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. hehe cały czas wydawało mi się, że mam za gęstą siatkę, a tu proszę taki zonk;) postaram się poprawić żeby nie biło po oczach za bardzo..

 

:) no jest za rzadka... bugi będom straszne jak dasz refleksy itp :P zazwyczaj klamki,wloty powietrrza, jakies detale to się robi na gęstej siatce przynajmniej po ms 1/2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

A powinienem zagęszczać np. maskę? tam nie ma wielu szczegółów, a co do mental'a to uważacie, że lepszym wyborem jest vray?

A mogę prosić o wskazanie miejsc w których bugi są bardziej widoczne? wiem, że jest ich dużo, ale chociaż takie jedno przykładowe.

Edytowane przez hanzo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja

 

Siatke zagęszcza sie tam gdzie masz wloty powietrza i detale, maska jest prosta nie trzeba jej durzo poly do szczęscia... co do renderu to rób w czym ci wygodniej... nawet w scan line z karzdego rendera morzesz wyciągnąc foto realistyczny efekt jak poświęcisz mu durzo czasu :) co do bugów to puzniej znajde chwilkę to ci zaznacze co na moje oko powinno być inaczej rozwiązane :)

 

ps pamiętaj o 1... dobry efekt to polączenie 3 rzeczy ... materialu (20%) studio (30%) i postprodukcja (50%)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemasz

 

To tak no pozaznaczalem ci to co mi się mniej więcej nie podoba... maska ma wgniecenie, klamka i otwór na lusterko do wywalenie bo za rzadka siatka żeby(pozatym po co otwór na lusterko?) takie coś robic... przy drzwiach w rogu jest troche inaczej jak oryginal.. wgębienie wchodzi też na karoserie, felgi zle... z tylu co mi sie nie podoba eee...brak tego durzego otworu/wlotu czyco to tam jest, siatka przy rejestracji jest ble, krzywa siatka ogolnie.. poprostuj.. lączenie tylniego światla z resztom.. bedom bugi, u gury kratka.. brakuje kawalek blachy..z tylu polączenie z oknem bla bla sam chybaw idzisz i na zderzaku z tylu zaokrąglenie.. bedzie ble tez :P dach chce więcej poly :) i to chyba wszystko nie jest tak zle z 30 min poprawiania :)

 

siatkanz7nq4.th.jpgsiatka4ey1et4.th.jpg

 

 

A tutaj 10 min zabawy :)

61091628uo3copyjh9.th.jpg

 

A tutaj lap referke do felg :) jak cos ble to pisz mam jeszcze kilka shotów :)p1000422sw1.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wow dzięki. widzę, że jeszcze wiele pracy mnie czeka przy tym autku. Dochodzę do wniosku, że oprócz krzywizn do bani są także materiały.

Jeszcze raz dzięki.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności